ogromne zużycie prądu

21. Data: 2005-07-08 12:06:37

Temat: Re: ogromne zu
Od: "M.C." <m...@...c.pl> szukaj wiadomości tego autora

BQB napisał(a):

> A jaka grafika? Bo narazie to procesor jakieś 70-80W, HDD 2x25W, Combo
> jakieś 15W, pamięć jakieś 20W, płyta jakieś 25W. Czyli razem około 200W
> + monitor (z tyłu na nalepce albo w instrukcji powinno pisać ile).

Jeszcze znalazłam coś takiego:
http://www.elektroda.net/nauka/kalkulatory/kalkulato
r_pradu.html
M.C.

22. Data: 2005-07-08 12:14:06

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> A jaka grafika? Bo narazie to procesor jakieś 70-80W, HDD 2x25W, Combo
> jakieś 15W, pamięć jakieś 20W, płyta jakieś 25W. Czyli razem około 200W
> + monitor (z tyłu na nalepce albo w instrukcji powinno pisać ile).

Albo coś przeoczyłam, albo do tego powinieneś dodać jeszcze moc zasilacza :)
Czyli pewnie 300W :)

--
giga

23. Data: 2005-07-08 12:23:33

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> writes:

> A jaka grafika? Bo narazie to procesor jakieś 70-80W, HDD 2x25W, Combo
> jakieś 15W, pamięć jakieś 20W, płyta jakieś 25W. Czyli razem około
> 200W

No ale przeciez nie caly czas tyle...

MJ

24. Data: 2005-07-08 12:26:47

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 08 Jul 2005 14:06:37 +0200
"M.C." <m...@...c.pl> wrote:

> Jeszcze znalazłam coś takiego:
> http://www.elektroda.net/nauka/kalkulatory/kalkulato
r_pradu.html

nie popadajmy w paranoje... jaki masz zasilacz? 250W? to na pewno
komputer zuzywa mniej - max. 200W (bez monitora) - i tak to licz

Sierp

25. Data: 2005-07-08 12:33:27

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> nie popadajmy w paranoje... jaki masz zasilacz? 250W? to na pewno
> komputer zuzywa mniej - max. 200W (bez monitora) - i tak to licz

No wlasnie - dobrze_dzialajacy komputer (sama jednostka) nie zuzyje wiecej
niz da mu zasilacz :) Jesli zasilacz bedzie za slaby, to
nie_bedzie_dobrze_dzialal :D

Wiec wystarczy spojrzec na moc zasilacza i bedziesz znala maksymalna moc
calej jednostki.

--
giga

26. Data: 2005-07-08 12:50:02

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> No ale przeciez nie caly czas tyle...

A potrafisz obliczyć ile minimalnie pobiera? Bo ja nie mam pojęcia jak.
Może pobór spadnie przy tzw trybie IDLE, ale nie sądzę, żeby spadek był
większy niż 50. Średnio powinno się przyjąć te 200W bez monitora.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

27. Data: 2005-07-08 12:50:58

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.C." <m...@...c.pl> napisał w wiadomości

> Grafika Radeon 128

No to kosztuje grosze jakieś 10-15W max.

28. Data: 2005-07-08 13:02:17

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> writes:

> A potrafisz obliczyć ile minimalnie pobiera?

Sprobuje zmierzyc u siebie.

MJ

29. Data: 2005-07-08 14:12:33

Od: "M.C." <m...@...c.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):

> No ale przeciez nie caly czas tyle...

A jak to się potem na te kWh przelicza? Jeśli komputer dajmy na to
pracuje 12h, pobór mocy 300W, to ile tych kWh zużywa?
M.C.

30. Data: 2005-07-08 14:20:06

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 08 Jul 2005 16:12:33 +0200
"M.C." <m...@...c.pl> wrote:

> A jak to się potem na te kWh przelicza? Jeśli komputer dajmy na to
> pracuje 12h, pobór mocy 300W, to ile tych kWh zużywa?

http://sierp.net/faq/#prad
jak pracuje 1/2 doby, to mozna podzielic na 2 ;-)

Sierp

kupno pralki
Program do projektowania szaf?
Zalanie mieszkania - odszkodowanie z PZU ile?
Trawnik a na nim chwasty :( Co to ???
Sprzet do zabudowy