ogrzewaczz katalizatorem na propan butan ?

1. Data: 2005-09-09 11:34:18

Temat: ogrzewaczz katalizatorem na propan butan ?
Od: "ADAM" <a...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie moje mieszkanie 44 m 2 ogrzewam prądem. W zwiazku z drogą energią
elektryczną chcę w tym roku przejsc na wspomaganie ogrzewaniem z pieca na
gaz propan - butan.
W zwiazku z tym chchce się zorientować: Czy używanie takiego pieca to duży
smród w mieszkaniu?
Oraz co jest lepsze czy ogrzewacz powietrza na gaz propan-butan z
katalizatorem
czy ogrzewacz powietrza ceramiczny - (który bardzo mi zachwalał sprzedawca).

pozdrawiam i licze na dobre słowo
Adam Kowalski

2. Data: 2005-09-09 12:56:50

Temat: Re: ogrzewaczz katalizatorem na propan butan ?
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 9 Sep 2005 13:34:18 +0200, na pl.rec.dom, ADAM napisał(a):

> Obecnie moje mieszkanie 44 m 2 ogrzewam prądem. W zwiazku z drogą energią
> elektryczną chcę w tym roku przejsc na wspomaganie ogrzewaniem z pieca na
> gaz propan - butan.

Bardzo duza wilgotnosc powietrza po takim ogrzewaniu, a przede wszytskim
trzeba miec dobra wentylacje

3. Data: 2005-09-09 13:58:15

Od: "ADAM" <a...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może wiesz jak można ogrzać takie mieszkanie 44 m jakimś innym tanim
sposobem?

4. Data: 2005-09-09 14:17:11

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ADAM" <a...@j...com.pl> wrote in message
> a może wiesz jak można ogrzać takie mieszkanie 44 m jakimś innym tanim
> sposobem?

piec gazowy dwubiegowy + instalacja CO cienkorurkowa + sterownik
temperatury.
Ew kominek :-)

MaW

5. Data: 2005-09-09 20:51:13

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może wiesz jak można ogrzać takie mieszkanie 44 m jakimś innym tanim
> sposobem?
Jak masz przewody kominowe to kup sobie piecyk na drewno. Brykietami będziesz
palił. Wiesz jaka frajda. XXI wiek i ogień w domu. Przy dwa razy większej
powierzchni nie udało mi sie spalić 2 metrów sześciennych drewna i brykietów. Tomek

Odprysk emalii w zlewozmywaku
pytanie o kuchenke elektryczna
maskownica grzejnika
falbany doczepiane do rolet