ogrzewanie gazowe dom

11. Data: 2006-02-12 14:52:57

Temat: Re: ogrzewanie gazowe dom
Od: "Poola" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciągle nie napisałaś jaki masz kocioł :-)

I nie napiszę bo to nie ma znaczenia. Jak ten co mam bierze dużo, to go nie
będzie i będzie mniej.
PYTAM CZY ZUŻYWA MI DUŻO, nic więcej.

12. Data: 2006-02-12 14:53:34

Od: "piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> I nie napiszę bo to nie ma znaczenia. Jak ten co mam bierze dużo, to go
> nie będzie i będzie mniej.
> PYTAM CZY ZUŻYWA MI DUŻO, nic więcej.

nie ma to jak byc uprzejmym dla ludzi ktorzy chca pomoc.
tylko tak dalej....

--
pzdr
piotrek

13. Data: 2006-02-12 15:05:05

Od: "piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Może ja zapytam jeszcze raz:
> Mam czteropiętrowy dom, ok 70m2 powierzchni kondygnacji. Wydaje mi się, że
> płacę strasznie dużo za ogrzewanie. Ile średnio na jeża powinnam mniej
> więcej płacic miesięcznie za gaz? Boję się, że mój piec generuje strasznie
> dużo niepotrzebnych kosztów.

tak ale to jaki masz piec moze miec wplyw na koszty. to jaki masz dach tez.
i jakie ocieplenie itd itp.
a pisanie ze masz 400 mkw i placisz tyle i tyle za ogrzewanie oraz czy to
duzo czy malo to jak pisanie ze masz czerwony samochod i czy on jest szybszy
od niebieskiego.
i wywalenie starego pieca(tego szarego) i kupno nowego(np czerwonego) jak
masz straty ciepla gdzie indziej to da mniej wiecej tak jak oddanie
samochodu do lakiernika zeby go przemalowal bo niechce palic w zimie....

jak chcesz otrzymac konkretne odpowiedzi to zadaj konkretne pytanie.
nikt na grupie niema szklanej kuli...

--
pzdr
piotrek

14. Data: 2006-02-12 15:05:52

Od: "Poola" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ma to jak byc uprzejmym dla ludzi ktorzy chca pomoc.
> tylko tak dalej....

Nie obrażam nikogo, pytam tylko o jedną rzecz - masz dom prawie 400mkw? Jak
masz to napisz ile zużyłeś gazu w styczniu. Pytam czy dużo nie po to, żęby
pochwalić sięjak świetny mam dach, jakie ocieplenie i jaki piec - nawet tego
nie wiem. Pytam o WASZE koszty przy podobnych warunkach. Jak pytam to pewnie
dlatego, ze podejrzewam żę zużywa mi dużo. Jak będzie dużo to piec poleci na
złom i będzie nowy, jest szary będzie czerwony albo srebrny.

15. Data: 2006-02-12 15:35:16

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> I nie napiszę bo to nie ma znaczenia. Jak ten co mam bierze dużo, to go
nie
> będzie i będzie mniej.
> PYTAM CZY ZUŻYWA MI DUŻO, nic więcej.

Idź do szkółki, naucz się czytać ze zrozumieniem i jak będziesz pewna to
możesz tu wrócić.

bez pozdrowień

ps. kogoś tak durnego to na newsach dawno nie spotkałem

16. Data: 2006-02-12 16:22:18

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poola"

> Kwestia jest taka, że zapłaciłam 900zł/styczeń a tak nigdy nie było. Do
> tego w domu nie było specjalnie ciepło, w okolicach 20stC.Był taki, który
> twierdził, że przy takim domu to 300zł max powinno starczyć na cały
> miesiąc ogrzewania.

chyba w lecie jak ogrzewanie jest wylaczone :-)
ja srednio place za ogrzewanie plus ciepla woda (bojler) od 500 zl do 1000
zl miesiecznie w okresie zimy, w okresie kiedy nie grzeje rachunki mi
spadaja i place kolo 3 stow na dwa miesiace za gaz (dom ponad 500 m2, parter
ok 200 m2, ocieplony)

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

17. Data: 2006-02-12 17:11:35

Od: "Poola" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i wywalenie starego pieca(tego szarego) i kupno nowego(np czerwonego) jak
> masz straty ciepla gdzie indziej to da mniej wiecej tak jak oddanie
> samochodu do lakiernika zeby go przemalowal bo niechce palic w zimie....

Ale skąd wiesz że mam straty ciepła? Bo tego to ja nawet nie wiem i dlatego
tu napisałam, żeby się dowiedzieć. A dowiedzieć się czy mam na podstawie
ilości zużywanego gazu. Jak będą straty to się zastanowię gdzie tracę, bo
akurat to GDZIE to bardzo skomplikowana sprawa...

18. Data: 2006-02-12 17:16:58

Od: "Poola" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zl miesiecznie w okresie zimy, w okresie kiedy nie grzeje rachunki mi
> spadaja i place kolo 3 stow na dwa miesiace za gaz (dom ponad 500 m2,

Czyli wychodzi podobnie, a dom trochę większy.
Dzięki wielkie, o to taką odpowiedz mi chodziło. Różnice nie zmuszają mnie w
takim razie do generalnego remontu, wymiany dachu czy pieca.

A czy może masz już rozliczenie za styczeń i jesteś w stanie powiedzieć ile
dokładnie metrów gazu masz zużyte?

19. Data: 2006-02-12 17:17:41

Od: "Poola" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idź do szkółki, naucz się czytać ze zrozumieniem i jak będziesz pewna to
> możesz tu wrócić.

A Ty spadnij na ziemię i przeczytaj co napisała Ania...

> bez pozdrowień

Świnia...

Pozdrawiam.

20. Data: 2006-02-12 19:05:39

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poola"

> A czy może masz już rozliczenie za styczeń i jesteś w stanie powiedzieć
> ile dokładnie metrów gazu masz zużyte?

jeszcze nie bylo Pana z gazowni :-) wiec nie wiem i nie chce wiedziec:-)
aha - dodam ze mam stary typ instalacji (stalowe rury o duzej srednicy, piec
viadrus a do tego ao smitha bojler chyba prawie 200 litrowy na ciepla wode)
aaa i w zimie to ja non stop siedze w goracej wodzie w wannie - w duzej
wannie

www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

piekarniki do zabudowy
Zmywarka - białe naczynia
Proszę o wyjaśnienie i poradę.
Przeciwko wszelakim istotom latającym - zabezpieczenie.
Pralka Candy i osad w pojemniku na proszek_prośba o pomoc