ojacie......(link)

11. Data: 2011-08-26 09:17:51

Temat: Re: ojacie......(link)
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Gdybyś jednakowoż zmieniła zdanie, to wiesz co robić. ;)

Gdybym miała jakieś.

kaniQra

12. Data: 2011-08-26 11:17:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-26 11:17, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Gdybym miała jakieś.

Jakieś masz na pewno, bylebyś tylko się z nim jeszcze liczyła.

Jeśli o mnie chodzi, to licz się z nim tylko wtedy, kiedy wychodzi na tak.
Ewa

13. Data: 2011-08-26 13:34:09

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"olo" <o...@o...pl> wrote in message news:j37i96$rnn$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "Iwon(K)a"

> Sąsiadująca z nami firma ma na drzwiach wejściowych plakat z wielkim
> napisem:
> "Życie zaczyna się po setce"
> Głowa do góry ;)

chyba to wieczne ;))
i.

14. Data: 2011-08-27 14:51:42

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-26 09:32, olo pisze:
> Użytkownik "Iwon(K)a"

> Sąsiadująca z nami firma ma na drzwiach wejściowych plakat z wielkim
> napisem:
> "Życie zaczyna się po setce"
> Głowa do góry ;)

A nie jest to zakład pogrzebowy? :)

michał

Gdzie jest...
Gdzie jest...
... no tak ...
Geneza życia-czy pseudonaukowcy nie stchórzą?
Z wody,powietrza i ognia-Frankesztajnowie 21 wieku!