okap - ciężka sprawa

1. Data: 2004-05-25 09:44:48

Temat: okap - ciężka sprawa
Od: "ggs" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie mam w kuchni okapu (wyciągu). To co jest w sklepach albo mi sie nie
podoba albo jak już jest względne to kosztuje kosmiczne pieniądze. Chciałbym
zrobić taki okap sam, najlepiej uformować w jakiś ciekawy kształt z płyty
G-K a potem okleić jakimis ładnymi płytkami albo cos w tym stylu. Pytania
mam następujące:
- czy ktoś z szanownych Grupowiczów przerabiał taki temat
- czy można gdzieś kupić serce takiego wyciągu tzn. silnik + śmigło + ew.
zawór + ew. filtry + ew. sterowanie do silnika

będę wdzięczny za wszelkie uwagi i informacje.

pozdrawiam

GS

1. Data: 2004-05-25 09:58:41

Temat: Re: okap - ciężka sprawa
Od: Piotr Jankisz <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ggs napisał(a):

> [...]
> - czy można gdzieś kupić serce takiego wyciągu tzn. silnik + śmigło + ew.
> zawór + ew. filtry + ew. sterowanie do silnika

A przyglądałeś się okapom do wbudowania ? Np. Mastercook, taki mam w
domu.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-05-25 10:59:53

Od: marcins <b...@b...ble> szukaj wiadomości tego autora

ggs wrote:

> - czy można gdzieś kupić serce takiego wyciągu tzn. silnik + śmigło + ew.
> zawór + ew. filtry + ew. sterowanie do silnika

Popytaj w serwisie producenta, ktorego "bebechy" ci sie spodobaja - maja
wszystko jako czesci zamienne, moze jednak sie okazac, ze taniej bedzie
kupic wyciag kompletny i go rozmontowac.

--
marcins

1. Data: 2004-05-26 19:14:21

Od: archol <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 May 2004 12:59:53 +0200, marcins <b...@b...ble> wrote:

> Popytaj w serwisie producenta, ktorego "bebechy" ci sie spodobaja - maja
> wszystko jako czesci zamienne, moze jednak sie okazac, ze taniej bedzie
> kupic wyciag kompletny i go rozmontowac.

sa okapy do zabudowy w/pod szafkami (praktycznie same flaki)- mozesz sobie
taki obudowac- sa znacznie tansze niz te normalne
patrz http://www.allegro.pl/show_item.php?item=25387255 lub inne na allegro
albo http://www.maximedia.pl/okapy_kuchenne/amica_otb_414
_i.php
sam nie zrobisz tego tak porzadnie jak producen- poza tym koszt
poszczegolnych czesci osobno zwykle jest wyzszy niz calosci....
Masz internet- pogoiogluj, poszukaj...
--
Archol
"kazdy zna sie na architekturze...-to widac!"

1. Data: 2004-06-02 10:17:09

Od: "RafałB" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "archol" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sam nie zrobisz tego tak porzadnie jak producen- poza tym koszt
> poszczegolnych czesci osobno zwykle jest wyzszy niz calosci....

Niestety to wszystko prawda, twoja konstrukcja bedzie glosniejsza, pozniej
cos sie poluzuj - pojawi sie rezonans i bedzie juz super glosna...
Sa okapy do zabudowy Siemesa ktore maja niezle parametry 600m3 znosny poziom
halasu (tu oczywisnie sa dwie skale - trzeba o tym pamietc porownujac oferty
roducentow).

RafalB

zabudowa mebli kuchennych
Nieszczęsne ościeżnice :(