okap czy pochłaniacz?

1. Data: 2003-10-22 19:44:14

Temat: okap czy pochłaniacz?
Od: "aga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. A może "2 in 1" co najlepiej zamontować w malutkiej kuchni -
(powierzchnia całego mieszkania 18,5 m - typ kawalerki w której z korytarza
zrobiono kuchnie :) )
2. Czy pochłaniacze pochłaniają tylko tłuszcz czy również wodę - nadmiar
wilgoci
3. Czy może jest lepszy sposób na pozbycie się nadmiaru wilgoci i oparów
tłuszczu?
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
(pomożecie??? :)

1. Data: 2003-10-23 08:08:04

Temat: Re: okap czy pochłaniacz?
Od: "Rycho" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Najlepiej zamontować okap z wyciągiem do komina ; pochłaniacze na węgiel
aktywowany są kłopotliwe spełniają swoją role połowicznie i trzeba co jakiś
czas wymieniać wkład nie za darmo:)
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-10-23 10:12:35

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rycho" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> Najlepiej zamontować okap z wyciągiem do komina ; pochłaniacze na węgiel
> aktywowany są kłopotliwe spełniają swoją role połowicznie i trzeba co

Popieram, wyciag bedzie lepszy.

1. Data: 2003-10-23 10:47:26

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <...@...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rycho" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> jakiś
> > >

> Popieram, wyciag bedzie lepszy.

Jak to jest z montowaniem wyciągów w blokach.
Mam w kuchni indywidualny kanał wentylacyjny, a kominiarz
stwierdził, że nie mogę stosować wyciągu z wentylatorem.
Czy ktoś wie gdzie znaleźć jakiś przepisy na ten temat.

Witek

1. Data: 2003-10-23 11:19:44

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Jak to jest z montowaniem wyciągów w blokach.
> Mam w kuchni indywidualny kanał wentylacyjny, a kominiarz
> stwierdził, że nie mogę stosować wyciągu z wentylatorem.
> Czy ktoś wie gdzie znaleźć jakiś przepisy na ten temat.

Było o tym na grupie "milion razy". Jeśli masz kuchnię gazową - MUSISZ miec
kratkę wentylacyjną. Wyciąg z wentylatorem jest jak najbardziej możliwy pod
warunkiem, że przyłączając go nie zlikwidujesz tej kratki. Można to osiągnąć
albo robiac osobne wkucie do kanału wentylacyjnego, albo zamiast istniejącej
kratki instalując specjalną, mająca oprócz kratki otwór do podłączenia rury
wentylacyjnej.
Trzeci sposób, możliwy do zastosowania również wtedy, jesli kanały went. są
wspólne na kilka mieszkań - nie podłączanie rury went. do kanału, tylko
zakończenie jej 10cm od kratki z wylotem skierowanym na nią.

J.

1. Data: 2003-10-23 12:05:56

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Było o tym na grupie "milion razy". Jeśli masz kuchnię gazową - MUSISZ
miec

Były dyskusje, ale mnie chodzi o konkretne przepisy.

> [...]

> wspólne na kilka mieszkań - nie podłączanie rury went. do kanału, tylko
> zakończenie jej 10cm od kratki z wylotem skierowanym na nią.

U mnie rura z wyciągu jest przytknięta do kratki.
Poza tym jest jeszcze w kuchni druga kratka wentylacyjna, prowadząca
do kanału wspólnego. Chciałbym poczytać jakieś przepisy dotyczące
takiej sytuacji jak u mnie.

Witek

ktoś stosował Tytan grunt?
kominek - odprowadzenie spalin
gdzie najtaniej kupić garnki Fisslera lub WMF?
Przedluzenie sciany za prysznicem
PORADNIK BABUNI