okap kuchenny jaki ??

1. Data: 2005-10-09 16:41:53

Temat: okap kuchenny jaki ??
Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę zdecydować jaki okap kuchenny /będzie podłączony do kominowego
przewodu wentylacyjnego/ Ten który miałam był bardzo głośny . Ponieważ salon
jest połączony z wydzieloną kuchnią chciałabym żeby był w miarę cichy .
Proszę o radę i pomoc.
Ania

2. Data: 2005-10-09 19:02:41

Temat: Re: okap kuchenny jaki ??
Od: "Cacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna P." <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Muszę zdecydować jaki okap kuchenny /będzie podłączony do kominowego

Jesli do zabudowy to polecam AMICA OTC 6413 I - duza wydajnosc jest w miare
cichy i fajnie wyglada

Jacek

3. Data: 2005-10-10 11:26:04

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam taki:
http://www.megamedia.pl/agd-do-zabudowy-okapy-komino
we/amica-okc6413i.php
Jestem z niego zadowolony, ale niestety zbyt cichy to on nie jest.
Poprzednio miałem okap własnej roboty z wentylatorem przy kratce podłączonym
do okapu rurą flex. To chyba jedyne ciche rozwiązanie.
JAck

4. Data: 2005-10-16 09:02:36

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna P. wrote:
> [...]
> Ponieważ salon jest połączony z wydzieloną kuchnią chciałabym żeby
> był w miarę cichy . Proszę o radę i pomoc.

Mam identyczną sytuację. Byłem w kilku studiach mebli kuchennych, żeby na
żywo posłuchać zampntowanych już okapów. Zdecydowałem się na Siemensa 66951,
jest wyraźnie cichszy od innych okapów o podobnej konstrukcji. Cena jest
niestety adekwatna do jego zalet :-|

http://www.siemens-agd.pl/produkty/przeglad_produkto
w/produkt.php?idproduktu=221

5. Data: 2005-10-16 17:28:41

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 66951,
> jest wyraźnie cichszy od innych okapów o podobnej konstrukcji. Cena jest

Nawet fajny ale ja mam tylko miejsce na 60 cm

Ania P

6. Data: 2005-10-17 07:08:18

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna P. wrote:

http://www.siemens-agd.pl/produkty/przeglad_produkto
w/produkt.php?idproduktu=221
> Nawet fajny ale ja mam tylko miejsce na 60 cm

Jest wersja 60 cm. - 66651
http://www.siemens-agd.pl/produkty/przeglad_produkto
w/produkt.php?idproduktu=224

Tego niestety nie słyszałem na żywo a według danych technicznych jest trochę
głośniejszy.

7. Data: 2005-10-17 11:33:30

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-16, deuter napisał/a/o:

> [...]
> Siemensa 66951, jest wyraźnie cichszy od innych okapów o podobnej
> konstrukcji. Cena jest niestety adekwatna do jego zalet :-|

Ale te w studiach nie są podłączone do żadnego wyciągu! Nie mają nawet
nałożonej rury spiro. Więc porównywanie hałasu tak założonego okapu nie
ma najmniejszego sensu.

--
Pete

8. Data: 2005-10-18 09:14:32

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pete wrote:

> Ale te w studiach nie są podłączone do żadnego wyciągu! Nie mają nawet
> nałożonej rury spiro. Więc porównywanie hałasu tak założonego okapu
> nie ma najmniejszego sensu.

Ma sens jak najbardziej. Przecież jak podłącze ten okap do rury
wentylacyjnej to nie zrobi się głośniejszy tylko wręcz przeciwnie. Zatem
taki okap, który jest cichy, zrobi się jeszcze cichszy a przecież o to
chodzi, nie?

9. Data: 2005-10-19 13:35:35

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-18, deuter napisał/a/o:

> [...]
> wentylacyjnej to nie zrobi się głośniejszy tylko wręcz przeciwnie.
> Zatem taki okap, który jest cichy, zrobi się jeszcze cichszy a

Nie :-)
Bo w nie podłączonym okapie głównym składnikiem hałasu może być właśnie
hałas wydmichiwanego a nie zasysanego powietrza. Po wyeliminowaniu tego
hałasu może się okazać, że porównanie da zupełnie inny wynik.

--
Pete

PILNE-na czym powiesić półki bez widocznych elementów mocujących?
Pilnie tynkarz to tynku akrylowego{Wawa]
oczyszczacze, nawilżacze i jonizatory powietrza ??
Jakie zawory do grzejnika co
pralka ARDO i pokretlo temperatury