okna

1. Data: 2002-05-26 11:01:44

Temat: okna
Od: "Krzyśko" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy okna pcv sa nieszkodliwe

1. Data: 2002-05-26 11:52:23

Temat: Re: okna
Od: "Gab" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzyśko" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:acqfb7$ied$1@news.tpi.pl...
> czy okna pcv sa nieszkodliwe

Z tego co wiem najbardziej szkodliwa może być w tych oknach niedostateczna
wentylacja. Są one tak szczelne że musimy zapewnić przepływ powietrza w inny
sposób niż "szparami".
GS

1. Data: 2002-05-26 14:30:42

Od: "Marek-O" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gab" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wentylacja. Są one tak szczelne że musimy zapewnić przepływ powietrza w

mozna kupic okna z mikrowentylacja (juz chyba standard) albo zamowic po 30 -
70 zlotych specjalne montowane na skrzydle wywietrzniki.
tak wiec znika problem szczelnosci. Pozatym w oknach drewnianych nowego typu
tez moze wystapic problem szczelnosci.

Marek O

1. Data: 2002-05-27 21:56:50

Od: Dariusz Depczyński <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <acqfb7$ied$1@news.tpi.pl> Krzyśko napisał(a):
> czy okna pcv sa nieszkodliwe

Tak - jak się palą, jak nie to materiał nie ma większego wpływu na
szkodliwość - wszystkie materiały są tak samo nieszkodliwe.
A, plastiki leżą w ziemi przez wiele setek lat, drewniane dużo krócej.
Darek

1. Data: 2002-05-28 05:43:59

Od: "juchas" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest specjalny serwer o oknach www.oknonet.pl .Tam mozna przeczytac
o wyzszosci okien drwnianych nad pcv i odwrotnie.
milej lektury
mariusz

1. Data: 2002-05-31 09:07:39

Od: "mk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 70 zlotych specjalne montowane na skrzydle wywietrzniki.
> tak wiec znika problem szczelnosci. Pozatym w oknach drewnianych nowego

Zgadza sie, ja tak mam z drewnianymi, musieliśmy montować szczeliny.
Dzisiaj wybrałbym plastikowe, z drewnianych odpryskuje farba i zamakają od
zewnątrz.
--
Marcin
GG# 13349

srebrna obudowa lodowki
[OT] Sprzedam nieruchomosci 20 km od Bydgoszczy
robie kalkulacje okien,drzwi,schodów (wszystko z drewna)
Zgubiony pilot do bramy
DOM - SPRZEDAM (pilne!)