okna plastikowe - czym myć

1. Data: 2004-07-20 11:59:56

Temat: okna plastikowe - czym myć
Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od niedawna "podczytuję" sobie waszą grupę i tak pomyślałam, że może mi coś
doradzicie. Od niedawna mam okna plastikowe, białe i mam problem z domyciem
ram. Robię to przepisowo miękką ściereczką, z odrobiną ludwika, ale w
niektórych miejscach bród się wżarł zbyt mocno i nie daje się go usunąć. Jak
teraz nie mogę tego zrobić, to co będzie za parę lat? Czy są na to jakieś
sposoby? Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam, Marta

1. Data: 2004-07-20 12:05:55

Temat: Re: okna plastikowe - czym myć
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kriepa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jak
> teraz nie mogę tego zrobić, to co będzie za parę lat? Czy są na to jakieś

Witam

Podpisuje sie pod tym obiema rekoma. Jeszcze jakby ktos udzielil fachowej
porady jak myc i wycierac szyby w takich oknach aby nie bylo na szybach smug
to bylabym bardzo wdzieczna. Wlasnie bede musiala je umyc i az boje sie za
nie zabierac.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-07-20 12:14:08

Od: "Piotr Oleksiak" <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
smug
> to bylabym bardzo wdzieczna. Wlasnie bede musiala je umyc i az boje sie za

Witam,
ja zawsze myję takie szyby w bardzo prosty, skuteczny i szybki sposób :
najpierw gąbka + woda + odbrobina płynu do mycia szyb, jak szyby są już
mokre to gumowa ściągaczka i po robocie. Mam już taką wprawę, że nie zostają
żadne zacieki.
Piotrek

1. Data: 2004-07-20 12:22:47

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Oleksiak" <p...@n...com> napisał w
wiadomości news:cdj2b6$3u4$1@post.polcard.com.pl...

> [...]
> najpierw gąbka + woda + odbrobina płynu do mycia szyb, jak szyby są już
> mokre to gumowa ściągaczka i po robocie. Mam już taką wprawę, że nie

A ramy?

1. Data: 2004-07-20 12:39:27

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 14:14:08 +0200 I had a dream that Piotr Oleksiak
> [...]
> mokre to gumowa ściągaczka i po robocie. Mam już taką wprawę, że nie zostają

Ja po umyciu wycieram suchą pieluchą tetrową - robię tak od lat i zawsze
efekty są znakomite.

1. Data: 2004-07-20 13:06:50

Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
coś
> doradzicie. Od niedawna mam okna plastikowe, białe i mam problem z

Ja zawsze do tego celu uzywam mleczka Cif. nie rozcienczam, tylko na szmatke
i od razu na rame. Brud schodzi idealnie.

m.

1. Data: 2004-07-20 17:21:44

Od: "Jarod" <jarod16_@_poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usunąć. Jak teraz nie mogę tego zrobić, to co będzie za parę lat? Czy są
> na to jakieś sposoby? Z góry dziękuję za pomoc,

Witam,
co do ram okiennych uzywam takiego specyfiku: "FENOSOL S 20 'UVA' "
cyt. z opakowania: "Specjalny srodek czyszczacy do twardego PVC ze
srodkiem antyelektrostatycznym FENOSTAT".
Czysci elegancko.
Zostawili mi to goscie, ktorzy montowali okna. Nie mialem potrzeby
kupowac bo mam tego w puszcze jeszcze ok 0,5 litra, ale podejrzewam
ze w sklepie jakims budowlanym bedzie do kupienia. Mozna tez popytac
w punktach oferujacych okna.
Tu stronka: http://www.fenoplast.de/ i link do katalogu (po polsku):
http://www.fenoplast.de/area/pol_area/polska.pdf

Pozdrawiam
Jarod

1. Data: 2004-07-20 17:41:55

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najpierw gąbka + woda + odbrobina płynu do mycia szyb, jak szyby są już
> mokre to gumowa ściągaczka i po robocie. Mam już taką wprawę, że nie

Wielkie dzieki!!:))) W czwartek bede myla okna to wyprobuje Twoj sposob. Na
pewno zdam relacje. Tylko jutro musze kupic sciagaczke:)))

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-07-20 17:55:55

Od: "A&W Jedynak" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Na
> pewno zdam relacje. Tylko jutro musze kupic sciagaczke:)))

To ci nie zazdroszczę ogromu pracy!!!! Ja myję okna samą wodą (tak, tak!!)
za pomocą specjalnej ściereczki (Vileda albo Prima do mycia szyb - koszt ok.
5-6 zl). Postępuję już tak od dobrych kilku lat, żadnych smug, przede
wszystkim żadnych płynów tylko duuuużo czyyyystej wody. Wyprobuj, a nie
pożałujesz.
Pozdrawiam, życzę przyjemności z mycia
AJ

1. Data: 2004-07-20 18:46:39

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 5-6 zl). Postępuję już tak od dobrych kilku lat, żadnych smug, przede
> wszystkim żadnych płynów tylko duuuużo czyyyystej wody. Wyprobuj, a nie

Oj wątpie czy Ci się udało by umyć samą wodą okna na Śląsku... Może spróbuje
Twojego sposobu.
Mój patent jest taki: Woda z płynem na dzień dobry, a pozniej płyn do mycia szyb
z alkoholem firmy Starwax, dostępny napewno w Castoramie (za 1L zapłaciłem ok 20
zł).

Żaluzje a wysokie okna/drzwi
kompakt - '3/6 l' czy 'woda stop'?
porzadne oswietlenie...