okna plastikowe - serwis? wymiana?

11. Data: 2010-06-24 18:12:06

Temat: Re: okna plastikowe - serwis? wymiana?
Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
news:4c2373f0$0$17085$65785112@news.neostrada.pl...
> Wolałbym na razie do istniejącego w zakamarkach starego smaru+piasku nie
> dodawać nowego smaru, bo raczej to sytuacji nie poprawi...
Czytaja to co piszesz widac ze nie poradzisz sobie z tym samemu. Skontaktuj
sie z pierwszym z brzegu sprzedawcą okien on da Tobie namiary na montazyste
który pewnie za parę dyszek w kilka chwil wyreguluje, wyczysci i nasmaruje
tobie te okna.

12. Data: 2010-06-24 18:22:45

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-24 20:12, Kris pisze:

> [...]
> Skontaktuj sie z pierwszym z brzegu sprzedawcą okien on da Tobie namiary
> na montazyste który pewnie za parę dyszek w kilka chwil wyreguluje,
Nie twierdze że sobie dam radę (albo nie dam), manualnie zdolny jestem,
ale niektóre rzeczy trzeba wiedzieć jak rozebrać żeby dało się jeszcze
złożyć :) A poza tym te pare dyszek może być dużo tańsze niż moje kilka
godzin siedzenia nad tym, gdzie na końcu się wkurzę bo się okaże że ramy
(nie futryna) są krzywe i tak się skończy nowymi oknami ;)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

13. Data: 2010-06-24 18:53:41

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-24 20:22, BartekK pisze:
A poza tym te pare dyszek może być dużo tańsze niż moje kilka
> godzin siedzenia nad tym, gdzie na końcu się wkurzę bo się okaże że ramy
> (nie futryna) są krzywe i tak się skończy nowymi oknami ;)

Sąsiad za regulacje4 okien 2 skrzydłowych zabecalował 2 stówki.IMO bez sensu.Sam to
zrobisz.Nawet
jak trzeba będzie regulować szybą.Okucia to nie zegarek szwajcarski dasz radę.

Odkurzacz domowy
Jak usunąć kamień z muszli WC
malowanie balkonu
Jaka siatka w okno ?