okna z prawdziwą szybą

1. Data: 2002-06-09 06:03:38

Temat: okna z prawdziwą szybą
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i się stało.
Podczas remontowania nie wzięłam pod uwagę niespodziewanych gości, którzy
mogą oprzeć się tak o regał, o który z kolei było oparte wyjęte okno do
malowania, że wszystko poleciało z wiadomym skutkiem.
Coś czuję, że szklarz chce ze mnie zedrzeć.
Czy 200 zł to trochę nie za dużo za dwie szyby (i wstawienie) wym. 850mm x
35mm? Bez fajerwerków.

pozdr.
Asmira

1. Data: 2002-06-09 07:59:50

Temat: Re: okna z prawdziwą szybą
Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"asmira" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Czy 200 zł to trochę nie za dużo za dwie szyby (i wstawienie) wym. 850mm x
> 35mm? Bez fajerwerków.

Grubo za dużo, a taki 3,5cm pasek można wyciąć z jakiegoś szklanego odpadu
(chyba że problemem jest odłamanie takiego wąskiego paska, ale w budowie np.
akwariów robi się nie takie rzeczy).

A to okno zanosisz do szklarza czy szklarz ma przyjść do ciebie? Może za
dojście sobie liczy...
BTW, oprawienie zwykłej szyby na kit jest proste, można to zrobić samemu...

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

1. Data: 2002-06-09 17:52:14

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Coś czuję, że szklarz chce ze mnie zedrzeć.
> Czy 200 zł to trochę nie za dużo za dwie szyby (i wstawienie) wym. 850mm x

Trudno jest wybic szybke o szerokosci 3,5 cm. Ciekawe wogole co to za
okienko bylo. Ale nic to. Jesli sa to zwykle stare okna skrzynkowe (takie
rozkrecane) z pojedynczymi szybami to jest to z 10 razy za duzo. Jesli
jednak to bylo okno z szyba zespolona to wogole nie sadze, zeby szklarz mogl
to zrobic. Raczej zamowi u producenta i wstawi. A wtedy to moze tyle
kosztowac.

vpw

1. Data: 2002-06-11 16:49:43

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mogl
> to zrobic. Raczej zamowi u producenta i wstawi. A wtedy to moze tyle

He, się sypnęłam o jedno zero - miało być 350 mm, czyli 35 cm.
Szyby od wczoraj już są na miejscu. Szklarz zrobił od ręki za 40 zł.
Problem z tym oknem jest natomiast taki, że bardzo trudno będzie wymienić
całe okno - z każdej strony nietypowe, nie mówiąc o takim drobiazgu jak
osadzenie w 'półmetrowym' murze.

pozdr.
Asmira

Re: szukam uzywanego lozka drewnianego