oko demona - jaka średnica?

1. Data: 2008-11-25 13:27:49

Temat: oko demona - jaka średnica?
Od: "Dorota Wyrwijajo" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie mi dziewczyny, jaka macie średnice odbytu? pytam, poniewaz
chcialabym odbyc stosunek analny, ale nie wiem, czy nie mam za duzej
"dmuchawy" ;) z tylu. Nie wiem czy moj moz by cos odczuwal przy takich
rozmiarach jakie ja posaidam.
Pzdr. .

2. Data: 2008-11-25 13:32:38

Temat: Re: oko demona - jaka średnica?
Od: Justyna Kreciśmigło <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Wyrwijajo pisze:
> [...]
> chcialabym odbyc stosunek analny, ale nie wiem, czy nie mam za duzej
> "dmuchawy" ;) z tylu. Nie wiem czy moj moz by cos odczuwal przy takich

podłączam sie do pytania, bo tez mam problem ze średnicom,

3. Data: 2008-11-25 17:38:49

Od: Krzysztof Upek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Wyrwijajo napisał:
> [...]
> chcialabym odbyc stosunek analny, ale nie wiem, czy nie mam za duzej
> "dmuchawy" ;) z tylu. Nie wiem czy moj moz by cos odczuwal przy takich

fi 89 ?

4. Data: 2008-11-25 18:58:42

Od: SOKista z Otwocka <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Upek pisze:

> fi 89 ?

ixelka napszykład ma odbyt jak paka nowego VW Craftera

5. Data: 2008-12-09 10:29:12

Od: "Czesłąw Kópsztyła" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SOKista z Otwocka" <f...@p...pole.Reply-To.pl> napisał w
wiadomości news:CVXWk.768$F24.267@newsfe13.iad...

> ixelka napszykład ma odbyt jak paka nowego VW Craftera

oczywiscie ixelka wyleczyłase te chemorojdy gróbe jak lina do parkovvania
tankovvca

6. Data: 2008-12-09 18:51:23

Od: "St.Chorąży Mścisław Torpeda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Kreciśmigło pisze:

> podłączam sie do pytania, bo tez mam problem ze średnicom,
ale
czy
tą prąblem zez amałom średnicom, czyzad órzom??

Czekolada?
salon fryzjersko kosmetyczny wawa
[OT] Ktore auto wg kobiet ładniejsze
wypadanie włosów -polecam sposób
Świecąca się twarz (cera mieszana) przy niskiej temperaturze