!!!okropny bol glowy CD. ZATOKI??

1. Data: 2003-10-22 08:04:25

Temat: !!!okropny bol glowy CD. ZATOKI??
Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu pisalam o bolach glowy ktore mnie drecza.
no i byly caly czas do momentu az rozchorowalam sie i wyszlo na jaw
zapalenie zatok. Dostalam antybiotyk Ceclor 500mg, wczoraj skonczylam go
brac.
Do tego wykonuje inhalacje polecone przez p. dr - rumianek, szalwia i mieta,
przez ok 7 dni 15 min inhalacji(krople do nosa sulfarinol i deflegmin na
kaszel)
caly czas zchodzi z zatok to co powinno :)
i PRZESTALA MNIE BOLEC GLOWA
znaczy od srody zeszlego tygodnia, moze nawet wtorku- glowa bolala w piatek-
ale to bardzo wyrazne "cisnienie" w czole(przeszlo po inhalacji i porzadnym
rozgrzaniu.

teraz dwa pytania:
1. czy bol glowy na ktory sie skarzylam mogl byc ze wzgledu na czop
(nieiwelki ale zawsze) w lewej zatoce?<-wykryty w rentgenie robionym w
wakacje)
2. wczoraj wzielam ostatnia tabletke antykoncepcyjna i ostatni antybiotyk.
ze wzgledu na niedawne problemy zaladkowe powinnam juz dzis zaczac nowe
opakowanie Minuletu, zeby utrzymac ciaglosc. Ale po ostatniej wizycie w
gabinecie pani doktor powiedziala ze mam na jakis czas odstawic tabletki aby
sprawdzic czy to nie przez nie mnie boli glowa.
ale jesli to bylo od zatok i odstawie to nie bede wiedziala- bo w jednym
czasie sa dwa czynniki. co byscie radzili? kontynuowac przez ten miesiac i
obserwowac czy bole powroca czy zdac sie na intuicje i nie brac a potem
zgadywac czemu nie boli?
zakrecone:)
zeby to byly te zatoki....

pozdrowienia i prosze o rady!:)

Iwona- szczesliwa ze ja nie boli juz od tygodnia:)))

2. Data: 2003-10-22 09:00:18

Temat: Re: !!!okropny bol glowy CD. ZATOKI??
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie odpowiem Ci na Twoje pytania, ale chcaiłam prosić o radę. Od
dwóch tygodni też się męczę z zatokami (przeziębiłam po basenie). Boli mnie
głowa, naokaoło nosa i nawet zęby w górnej szczęce (koszmarnie). Brałam
przez tydzień anytbiotyk Zinnat i jakby się trochę poporawiło, ale teraz
skończyłam i znowu się zaczęło. Nie mam wcale kataru, tylko czasem coś mi
spływa po gardle. Mogłabyś mi coś doradzić? Nie chcę juz brać antybiotyku bo
mi rozwalił żołądek.
agatka

3. Data: 2003-10-22 09:18:58

Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
> spływa po gardle. Mogłabyś mi coś doradzić? Nie chcę juz brać antybiotyku

nie jestem lakarzem, ale polecam inhalacje- ja je robie juz 4 dni, i czuje
poprawe- oprocz tego ze caly czas oczyszczaja mi zatoki- a o to chodzi;)

jesli masz problem z zoladkiem - to rownie dobrze moze byc efekt tego ze ta
ropa splywa do przewodu pokarmowego i podraznia blone np. zoladka(ja przez
to wymiotowalam caly wieczor)
proponuje mimo wszystko isc do lekarza
mialas jakies krople do nosa? sulfarinol jest orzydlliwy ale
najskutecznijeszy(wg mojej pani doktor)- na recepte
a niezaleznie od tego:
inhalacje- do garnka/miski czy czego cchesz - po dwie torebki herbat
ziolowych (3 herbatki-rumianek, szalwia i mieta) troche zaparzyc, potem
troche wolnego czasu, duzy recznik i cierpliwosc:)
15 min pod taka parowka powoduje nieprzyjemne splywanie potu na czubek nosa
wiec zaopatrz sie w chusteczki:)podczas inhalacji gleboko wciagaj powietrze
dodatkowo mozes sprobowac rozgrzewac sobie zatoki czolowe- smarowanie
masciami rozgrzewajacymi(olejek komforowy, wapo-rub, "kim" itd) i na to
opaska na czolo,
z domu nie waz sie wychodzic bez opaski lub czapki

powodzenia:) moze choc troche Ci pomoglam:)

4. Data: 2003-10-22 10:19:56

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "iwona" napisał:

O ile dobrze pamiętam to moja pierwsza sugestia na temat Twojego bólu głowy,
dotyczyła właśnie zatok ;-). Teraz jestem prawie pewien, że to one Ci
dokuczały.

Pozdrawiam, andrzej

5. Data: 2003-10-22 10:24:15

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "iwona" napisał:
> [...]

Warto również zakładać na czoło i oczy - na noc, coś w stylu opaski. To może
być nawet wełniana skarpeta ;-) przewiązana sznureczkiem.

Pozdrawiam, andrzej

6. Data: 2003-10-22 10:52:23

Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bn5mn2$hkn$1@news.onet.pl...

> O ile dobrze pamiętam to moja pierwsza sugestia na temat Twojego bólu
głowy,
> dotyczyła właśnie zatok ;-). Teraz jestem prawie pewien, że to one Ci
> dokuczały.

ja to wykluczylam ..nie wiem czemu:)
bardzo chcialabym aby to bylo tylko to!:) przeciez z zatokami mozna sobie
poradzic, mozna zapobiegac i leczyc!:)
a co z tabletkami?
chyba sie przejde do lekarza:)

dzieki:)

7. Data: 2003-10-22 10:53:26

Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bn5mn2$hkn$2@news.onet.pl...

> Warto również zakładać na czoło i oczy - na noc, coś w stylu opaski. To
może
> być nawet wełniana skarpeta ;-) przewiązana sznureczkiem.

ja na noc - po inhalacji smaruje czolo masicami rozgrzewajacymi i tak sie
klade spac:)
pomaga bo caly czas sie wszystko oczyszcza:) i nie boli!! nawet nie wiesz
jakie to cudowne uczucie!:)))))

8. Data: 2003-10-22 11:21:09

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "iwona" napisał:
>
> ja to wykluczylam ..nie wiem czemu:)
> bardzo chcialabym aby to bylo tylko to!:) przeciez z zatokami mozna sobie
> poradzic, mozna zapobiegac i leczyc!:)

Zatoki to poważna sprawa. Nie można kłopotów z nimi lekceważyć. Trzeba
koniecznie dobrze je wyleczyć.

> a co z tabletkami?
> chyba sie przejde do lekarza:)

Pigułki, to Twoja prywatna sprawa, trudno mi tutaj zabierać głos ;-). Jednak
moim zdaniem źródłem bólu głowy były chore zatoki.

Pozdrawiam, andrzej

9. Data: 2003-10-22 11:35:06

Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zatoki to poważna sprawa. Nie można kłopotów z nimi lekceważyć. Trzeba
> koniecznie dobrze je wyleczyć.

wlasnie staram sie to zrobic:)))

> Pigułki, to Twoja prywatna sprawa, trudno mi tutaj zabierać głos ;-).
Jednak
> moim zdaniem źródłem bólu głowy były chore zatoki.

coz- bylam sie zapytac i na razie mam dokladnie wyleczyc zatoki:)
jak bole nie wroca to moge znow brac tabletki
:)

co do zatok- to prawda ze czop ktory tam sobie jest w glowie sie
przemieszcza co jakis czas i wtedy uciska albo sama zmiana polozenia moze
powodowac bol glowy?

czy oprocz wymienionych przeze mnie sposobow na zciagniecie z zatok calego
swinstwa sa jeszcze jakies metody "domowe"?

10. Data: 2003-10-22 12:21:01

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

dzięki serdeczne, już nastawiam zioła a sulfarinol przypadkiem mam w domu!
agata

> [...]
> opaska na czolo,
> z domu nie waz sie wychodzic bez opaski lub czapki
>
> powodzenia:) moze choc troche Ci pomoglam:)

naczynka i stres
grzybica stóp, paznokci
Re: prośba o analizę przypadku
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...