okulary

11. Data: 2003-12-25 08:47:47

Temat: Re: okulary
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

dzieki ale piszesz tak jak bys mial umowe z optykiem zza rogu...
przy wadach rzedu 0.25 tez przepisujesz ludzi okulary na stale ?

12. Data: 2003-12-25 09:09:41

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@n...onet.pl,
Użytkownik <s...@p...onet.pl>:
> dzieki ale piszesz tak jak bys mial umowe z optykiem zza rogu...
> przy wadach rzedu 0.25 tez przepisujesz ludzi okulary na stale ?

Skoro wiesz lepiej, to po co sie pytasz?

--
Robert

13. Data: 2003-12-25 09:14:25

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze mi ktos powiedziec przy jakiej wadzie + jak i - rownierz

> dzieki ale piszesz tak jak bys mial umowe z optykiem zza rogu...
> przy wadach rzedu 0.25 tez przepisujesz ludzi okulary na stale ?

Nigdy nie mialem, nie mam i nie bede mial zadnej umowy z optykiem. Moim
jedynym credo jest wiedza okulistyczna. A ona tak wlasnie mowi. Jesli jest
inaczej - podwaz ja. Chetnie wyslucham Twoich teorii.
A co do 0,25. Przy -0,25 sph mozna nosic tylko wtedy, kiedy jest to wskazane
praktycznie ( TV, samochod, kino ), pod warunkiem, ze nie masz zadnych
objawow patologicznych ( lzawienia, pieczenia oczu, opuchniecia, swiad,
czerwienienie, bole glowy, itd, itp - tych przyczyn moze byc mnostwo ). Przy
+0,25 sph - zawsze. Przy -0,25 i +0,25 cyl rowniez zawsze.
I na koniec - nie chodzi o to, czy przepisuje takie okulary, tylko czy jest
to wskazane i niezbedne.

casus

anoreksja
może głupie, może przesąd nie wiem, ale...
4 pytania na specjalizacje
Co to za typ raka. Prosze o wyjasnienie
polpasiec