olej kukurydziany

1. Data: 2001-12-17 16:25:16

Temat: olej kukurydziany
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostalam obdarowana litrem, ale nie bardzo wiem, czy nadaje sie do smazenia,
czy raczej na surowo do salatek?
Grazyna

1. Data: 2001-12-17 20:26:23

Temat: Re: olej kukurydziany
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Zostalam obdarowana litrem, ale nie bardzo wiem, czy nadaje sie do
> smazenia, czy raczej na surowo do salatek?

do wszystkiego

Waldek

1. Data: 2001-12-17 21:57:35

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zostalam obdarowana litrem, ale nie bardzo wiem, czy nadaje sie do
smazenia,
> czy raczej na surowo do salatek?
> Grazyna

Jest pod wieloma wzgledami podobny do slonecznikowego i uzywa sie go
podobnie. Ma duzo kwasow wielonienasyconych wiec jesli smazyc to raczej
krotko i nie dolewac nowych porcji oleju do juz "przesmazonych".

--
POzdrówka
Sassenach

1. Data: 2001-12-18 05:54:38

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> 4kg kapusty
> 1/2 kg papryki
> 1kg cebuli
> 1kg marchewki
> 1/2l octu
> 1/2l oleju kukurydzianego
> 2 szklanki cukru
> sol (3 lyzki)
>
> Wszystkie skladniki poszatkowac (te znaczy ktore sie szatkuje reszte wlac
> lub wsypac) i wymieszac. Gotowac 1/2 godziny. Przelozyc do wyparzonych
> sloiczkow. Nie gotowac. Wychodzi ok. 17 sloikow 0,5 l. Troche musi postac
> tych sloikach. (u nas w domu baaaaaardzo krotko).

Dzieki wszystkim, salatka wyglada smakowicie
Grazyna

1. Data: 2001-12-18 06:26:47

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Wszystkie skladniki poszatkowac (te znaczy ktore sie szatkuje reszte wlac
lub wsypac) i wymieszac. Gotowac 1/2 godziny. Przelozyc do wyparzonych
sloiczkow. Nie gotowac. Wychodzi ok. 17 sloikow 0,5 l. Troche musi postac w
tych sloikach. (u nas w domu baaaaaardzo krotko).

Pozdrawiam
Lilla

Mrożenie pierogów?
Gosia F. - wkupne