Re: olej rycynowy na hennę rozjaśnia rzęsy???

From: "iska" <s...@n...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: olej rycynowy na hennę rozjaśnia rzęsy???
Date: Sun, 8 Feb 2004 19:16:33 +0100

"maja" <m...@w...pl> wrote in message
news:c00fj1$2og$1@atlantis.news.tpi.pl...
> no rzeczywiscie... to by miało sens....
> a masz moze jakieś informacje, albo moze z własnego doświadczenia wiesz
jaką
> w tej sytuacji przyjąć technikę? włosy mam jasny szatyn, więc rzęsy nie są
> bardzo jasne, ani bardzo ciemne- są długie ale rozjaśniają się na końcach.
> no i czy w tej sytuacji zrezygnować z henny i liczyć tylko na olej
rycynowy
> który poprawi ich kondycję i jednocześnie przyciemni, czy też nie
rezygnować
> z henny, tylko po prostu częsciej ją stosować???

No to jest wlasnie bledne kolo niestety...
Ja w sumie to uzywalam olejku dawno temu kiedy jeszcze nie wpladlam na
farbowanie henna wiec nie bylo problemu. Rzeczywisicie podzialal rewelacje.
Mialam wrazenie ze rzesy mi sie podwoily :) Niedawno chcialam powtorzyc
kuracje ale tym razem oczy nie za dobrze zniosly olejek wiec sie poddalam po
paru dniach.
Moze zastapic olejek jakas odzywka do rzes? Oczywiscie w miare beztluszczowa
:))

pozdrawiam
iska