on kocha inna, ale mnie tez

151. Data: 2003-06-06 14:56:26

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, a co z Waszą przyszłością w związku z tym (pytam o
> punkt widzenia Twojego TŻ)?

zadaje Mu takie samo pytanie... Powiedzialam mu, ze dla mnie optymalnym
wyjsciem jest - ona odchodzi. Ale nie moge doczekac sie konkretów, trudno
zebym ja ją pozegnala za niego.

A.

152. Data: 2003-06-06 15:00:50

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można, ale znaleźć to nie znaczy, chcieć wziąć.
> A czego Ty oczekiwałaś od niego i co dostałaś - bo powodem Twojej zdrady
jak
> opisałaś, był brak uczuć w skrócie i odmowa spełniania potrzeb. Gdzieś
> pisałaś że komunikowałaś swoje potrzeby, a mąż wpierał Ci że chcesz za
dużo,
> za butnie.... (? czy one były aż tak wygórowane - chciałaś kolii z
brylantów
> i białej limuzyny ?)

nie, chcialam bliskosci, wspólnych wypadów, tajemniczych randek, kolacji
przy swiecach, seksu. Pragnęłam byc raz kiedys królewną...jezeli rozumiesz o
co chodzi. Nie sa to chyba jakies nienormalne zyczenia

A.

153. Data: 2003-06-06 15:00:52

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

154. Data: 2003-06-06 15:02:23

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bbqaaa$8ui$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Agati(Aga)" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Mnie niezupełnie o to chodziło. To, o czym piszesz, ma związek
> ze zdradą Twojego TŻ, a mnie chodziło o zdradę, do której Ty się
> przyznałaś. Ostatecznie wiadomość, że kobiecie było w związku
> tak źle, że poszła szukać szczęścia z innym mężczyzną, powinna
> facetem choć lekko trzepnąć, nie?

tez sadzilam, ze trzepnie, ale to tylko jakgdyby utwierdziło Go, ze nie
nadaje sie dla mnie.
A.

155. Data: 2003-06-06 15:04:11

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Wydaje mi się, że czas na "tupnięcie nogą"!!

tupie, tupie, ja jestem w goracej wodzie kapana
A.

156. Data: 2003-06-06 15:08:09

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bbq0pd$6jh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Agati(Aga)" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Oszukiwanie TŻ przez 1,5 roku (osiemnaście miesięcy, pięćset
> pięćdziesiąt dni!) też?

> Ile czasu? Kolejne pięćset pięćdziesiąt dni? Czy tysiąc sto?
>
> Wiesz co, Aga, sorry, teraz będzie emocjonalnie (cóż, skoro Ty
> nie chcesz się zdrowo wściec na swojego TŻ, ktoś musi to zrobić
> za Ciebie ;-/): wyślij chłopa w diabły, niech sobie sam
> skarpetki pierze i ziemniaki obiera, będzie miał dużo czasu na
> rozważania.

bedzie mial na to czas, przez najblizsze 3 dni, bo ja znikam

A Ty się zajmij sobą i zastanów się, czego Ty
> potrzebujesz. A potem się zapytaj, czy TŻ jest w stanie Ci to
> dać.

no własnie, nie wiem. To trzeba ustalic, czy on chce i potrafi mi dac to
czego ja oczekuje.

I nie zapomnij, proszę, że nie jesteś jedyną osobą, na
> której spoczywa konieczność rozwiązania tego problemu.

pojmuje to w calej rozciagłosci

A.

157. Data: 2003-06-06 15:08:56

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, chcialam bliskosci, wspólnych wypadów, tajemniczych randek, kolacji
> przy swiecach, seksu. Pragnęłam byc raz kiedys królewną...jezeli rozumiesz
> co chodzi. Nie sa to chyba jakies nienormalne zyczenia

Nie - raczej że tak powiem - standardowe (i to nie zależnie od płci z tego
co mi wiadomo)

A co dostałaś?

W sumie nie musisz pisać tutaj - sama sobie wypisz i przemyśl, czy
dostatecznie, czy dużo, czy makabrycznie mało. Ale tak ogólnie w tych
lepszych i gorszych czasach, tych dobrych i tych złych rzeczy. Nie żałuj
przy tej wyliczance ani jego ani siebie.
Odznacz te które są ew. do kontynuowania, od tych które "se ne vrati" i tych
które (lepsze i gorsze) przyszły z bagażem zdrad.
Będziesz miała podkładkę do przemyśleń - czy warto, co warto robić.
Sowa

158. Data: 2003-06-06 15:16:13

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agati(Aga)" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie - raczej że tak powiem - standardowe (i to nie zależnie od płci z tego
> co mi wiadomo)
>
> A co dostałaś?

no wlasnie, tak wiele lat zajela nam zwykla walka o byt. Brak mieszkania,
tulaczki, chore dzieco, to zawsze był powod by usprawiedliwic, ze nie
dalismy sobie tego, czy owego. A kiedy nadszedł czas "dobrobytu" chcialam
bysmy odzyli, poczuli mocniej nasza miłosc. Zrobie ta liste, ja wiem co zle
robilam, zapytam sie "mojego" TZ moze ze mna to napisze.

A.

159. Data: 2003-06-06 15:16:42

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

160. Data: 2003-06-06 15:23:20

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] tupie, tupie, ja jestem w goracej wodzie kapana

Tak to sobie możesz tupać. Potupiesz, popłaczesz, a potem się
robisz kochająca i współczująca. A TŻ wystarczy, że przeczeka
atak tupania, żeby mieć z powrotem swoją
gotową-do-dania-całej-siebie kobietę. Tu nie chodzi o pełną
emocji i krzyku awanturę. Tu chodzi o konsekwentne wymaganie
realizacji własnych uzasadnionych potrzeb.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

Re: katolicyzm a prezerwatywy