on kocha inna, ale mnie tez

951. Data: 2003-06-12 07:57:24

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
news:MPG.19524c653ef3ad9a989b8d@news.onet.pl...
> In article <bc952s$47i$1@atlantis.news.tpi.pl>, r...@p...fm says...
>
> Ewo specjalnie dla Ciebie.... "alez tak, od dawna o tym marzylem... i
> spelnilo sie !!!" :)
>
> A teraz na serio. To nie jest takie proste - o czyms sie marzy, lub nie.
> Cos sie spelnia. Takie sprawy jednak mocno ingeruja w zycie wielu ludzi.

Toteż chodzi o rozważania teoretyczne: czy byłbyś skłonny zaakceptować w
łóżku drugi (oprócz swojego) owłosiony (ew. wydepilowany) męski tyłeczek

> Zachcianki mozna miec, jak sie mysli o tym czy zjesc lososia, czy moze
> kawior (zakladajac ze kupienie takowego nie spowoduje przymieranie
> glodem do konca miesiaca rodziny).

Bez przesady - słoiczek kosztuje circa about 10 PLN.

W przypadku omawianym - w gre wchodzi
> nie tylko moja osoba, ale tez (dla mnie glownie) osoba Asi

No nie, aż takiej perwersji nie miałam na myśli - zakładam, że to ona
wychodzi z pomysłem zaproszenia czwartego do brydża, nie Ty.

i jeszcze tej
> ta trzecia.

Nie wiem, co to jest "tej ta trzecia", ale domyślam się, że musi byc
fascynujące.

>W tym wszystkim bedac fair trzeba pamietac o kazdej z osob.

Fair? Kto mówi, ze ma być fair? Przyjemnie ma być, i już (słowa Twojej żony,
jak by nie było).
ER

952. Data: 2003-06-12 07:59:06

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bc7ebi$hot$1@news.onet.pl>, z...@U...pl says...

dlatego nie napisalem "kazdy moze" albo "kazdy potrafi" :)

> Ale prowokujesz :]

Do sprobowania? Do dyskusji? Do ... ?

K.

953. Data: 2003-06-12 07:59:07

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Mlynarska" <n...@n...security.pl> napisał w
wiadomości news:20030612091748212+0200@news.tpi.pl...

> No bo temat wdzięczny jest :)

Zwłaszcza dla pary (?) bezpośrednio zainteresowanych jak widać.
ER

954. Data: 2003-06-12 08:00:08

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> dostana
> >

> To trzeba rodzinkę 'przeżyć' (najlepiej przez wytępienie) ;-)))

Rodzeństwo też dziedziczy, więc to nie jest takie proste.
ER

955. Data: 2003-06-12 08:04:46

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@2...17.138.62>, ...@...Q says...
> kochanka została
> nielegalizowanie, a

> dostana
> >

> To trzeba rodzinkę 'przeżyć' (najlepiej przez wytępienie) ;-)))

jak przez wytepienie, to panstwo bedzie chcialo zabrac wszystko.

Przepadek mienia itd.

Ale jest na to sposob - nie miec nic, wszystko przepisac na kochanki !
znaczy sie nieformalne zony :)

K.

956. Data: 2003-06-12 08:12:25

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Nixe"
<n...@i...pl> mówi:

>:: zycie jest super skomplikowane owszem, ale pewne jasne granice miedzy
>:: zlem i dobrem sa w miare oczywiste dla kazdego.
>
>Ale to, co jest złe dla Ciebie, nie musi być złe dla Agati czy jej męża.
>A co poniektórzy chcą jej na siłę narzucić własny system moralności.

Chcesz powiedzieć, że tak naprawdę w poście inicjującym wątek Agati
piała ze szczęścia, zachwycona nowymi możliwościami rozwoju duchowego i
cielesnego, a sępy z grupy, przytłoczone oparami dziewiętnastowiecznej
moralności, zaczęły ją z tej szczęśliwości, na zasadzie kwaśnych
winogron, wyprowadzać?

Agnieszka (czym różni się raptem ten wątek od tysiąca innych na rodzinie
czy dzieciach, gdzie podobnie rozszarpuje się życie prywatne i wyjeżdża
z przytykami osobistymi, że cię to tak bulwersuje?)
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

957. Data: 2003-06-12 08:17:45

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bc9bjv$91m$1@atlantis.news.tpi.pl>, r...@p...fm says...

> [...]
>
> Toteż chodzi o rozważania teoretyczne: czy byłbyś skłonny zaakceptować w
> łóżku drugi (oprócz swojego) owłosiony (ew. wydepilowany) męski tyłeczek

Teoretycznie? nie widze problemu. Ale nie oznacza to ze juz za
chwileczke, juz za momencik - to kwestia rozmow miedzy mna a Asia.
Widzisz, ja tez jestem biseksualny... Choc tylko w teorii, bo na dzie
dzisiejszy jeszcze sie taki nie znalazl.

> W przypadku omawianym - w gre wchodzi
>
> No nie, aż takiej perwersji nie miałam na myśli - zakładam, że to ona
> wychodzi z pomysłem zaproszenia czwartego do brydża, nie Ty.

rozmawialismy o tym jak to jest z tym aktualnym stanem. Wiecej w
odpowiedzi dla AniaT

> i jeszcze tej
>
> Nie wiem, co to jest "tej ta trzecia", ale domyślam się, że musi byc
> fascynujące.

ta trzecia osoba.

> Fair? Kto mówi, ze ma być fair? Przyjemnie ma być, i już (słowa Twojej żony,
> jak by nie było).

Bo widzisz. Ja i Asia z zalozenia przyjmujemy to "fair", tu poniewaz
wychodzi ze cos jest nie tak musialem jasno to wyartykulowac.

K.

958. Data: 2003-06-12 08:18:01

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nixe nie mówiła że nie jest kłamcą twierdzi jednak podobnie jak ja
> czy jest to powód aby go wyzywać jeszcze inaczej,
> i czy naprawde nie mozna mu wybaczyc

Można ale nie trzeba.
Więc sugerowanie wybaczenia, równe jest sugestii "pogonienia".
Być może mu wybaczy, być może nie. I rady mogą być różniaste.
Dodatkowo, to że ktoś nie przerabiał zdrady/kłamstwa w małżeństwie, nie
znaczy że nie przerabiał go przed, lub w innych sytuacjach, lub nie
naoglądał się losów swoich bliższych czy dalszych, ze wszystkimi
konsekwencjami przebaczania lub nie.
A obserwator widzi czasami więcej, niż sami zainteresowani sobie
uświadamiają.

Naprawdę wydaje mi się, że ze świecą szukać ludzi, którzy nigdy nie okłamali
i nie zostali okłamani.
I może z tąd tak ostre opinie - każdy z autopsji wie, że bardziej boli
zostać okłamanym, niz okłamać. Sami decydujemy czy kogoś okłamiemy,
natomiast okłamywany wpływu na to nie ma.

Sowa

Co do wyzywania - to zwykły objaw emocji, ważniejsze jest co tak naprawdę
zostało napisane, a nie jak. Choć osobiście, też wolę formę bardziej
uładzoną.
Niemniej jednak w całym wątku przebija dość duża troska o Agati, natomiast
jak troski chce jej mąż, to może zainicjować drugi, ze swojego punktu
widzenia.

959. Data: 2003-06-12 08:26:22

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Rodzeństwo też dziedziczy, więc to nie jest takie proste.

Eee tam, jogurt z wilczych jagod, sos z muchomorow...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

960. Data: 2003-06-12 09:54:41

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Nixe <n...@i...pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> :: a chyba takie wolno tu zapisywac skoro po pierwsze jest to grupa
> :: dyskusyjna, po drugie jest wolnosc slowa :-)
> Pytałam już Z.Boczka czy chamstwo i wulgaryzmy pod czyimś
> adresem też kwalifikują się jako wolność słowa? Ale jakoś nie raczył
> jasno tego określić.

Określam jasno: poczytaj NIE, może zrozumiesz.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

Re: katolicyzm a prezerwatywy