onkologia w lublinie

1. Data: 2003-11-09 21:30:47

Temat: onkologia w lublinie
Od: Joanna <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dzisiaj dosc pobieznie w wiadomsciach na Polsacie, slyszalam o nowej
metodzie leczenia raka watroby (termoresekcja?) ktorego nie da leczyc sie
operacyjnie. Jesli sie nie myle, byla mowa o Lublinie. Czy ktos z Was wie
moze wiecej na temat tej metody, lub chociaz posiada informacje o ktory
szpital chodzilo? Bede wdzieczna za odp.

Pozdrawiam,
Joanna.

2. Data: 2003-11-11 22:22:26

Temat: Re: onkologia w lublinie
Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oto link
http://www.kurierlubelski.pl/modules.php?op=modload&
name=News&file=article&s
id=7729

3. Data: 2003-11-12 21:36:16

Od: Joanna <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 lis 2003, "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl>
zapodał(a):

> oto link
> http://www.kurierlubelski.pl/modules.php?op=modload&
name=News&file=art
> icle&s
>id=7729

Bardzo dziekuje. Naprawde duzo mi to pomoglo w zidentyfikowaniu tej
placowki i juz jutro bede sie z nimi kontaktowac.

Pozdr,
Joanna.

lambie
Przychodzi baba do lekarza... traktat o postach...
laserowa korekcja wady wzroku
Bóle głowy
słuch i wzrok-nagłe pogorszenie