Re: opalanie w solarium

From: Filip K' <m...@j...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: opalanie w solarium
Date: Wed, 14 May 2003 23:39:49 +0200

Dnia 03-05-14 18:57, Użytkownik K.Si. napisał:

> jakbys doczytal najpierw do konca moj post zauwazylbys ze zwracam
> uwage na rodzaj lamp (czyt. lozka)
Gdybys przeczytala to co napisalem w nawiasie "po minutach", ze zalezy
od lozka, to by nie doszlo do tej dyskusji.

> oki jak Ty tak to i ja. zanim zarzucasz komus gadanie glupot najpierw
> z laski swojej doczytaj do konca czyjs post, bo od razu wysylajac
> komentarz do tekstu wyrwanego z kontekstu pokazujesz chyba kompletny
> brak szacunku doprawiony ignorancja.
Przede wszystkim, nigdy staram sie nie wyrywac nic z kontekstu. Pisze, a
przynajmniej staram sie zawsze odpisywac na caly akapit, jedynie jak cos
wtrace, to jest to zmianka.

> (karnacja, kolor piewszej opalenizny),

> no widzisz i kto tu gada glupoty?!
Sorry, ale wlasnie Ty wyrywasz z kontekstu!!!

> przeczytaj dokladnie KOLOR
> PIERWSZEJ OPALENIZNY a nie PIERWSZY KOLOR OPLENINY.
Nie rozumiem jaka jest roznica miedzy "samochod czerwony", a "czerwony
samochod"-chyba ze ten drugi jest niebieski, to jest roznica.

> Poza tym witalam sie na grupie oficjalnie jakies 2 miesiace temu,
> wybacz ale wydaje mi sie ze celem grupy nie jest witac sie z kazdym z
> osobna. BTW mnie rowniez niezmiernie milo;)
Wybacz, ze nie sledze jak Ty przez caly czas lecace posty. Jednakze
warto byloby sie zastanowic nad takimi ludzmi, ktorzy sporadycznie
zagladaja, albo co jakis czas pojawiaja sie jako nowi-zeby jednak dac
normalny podpis, PRZYNAJMNIEJ zeby jasno wynikalo, czy ma sie do
czynienia z kobieta, czy mezczyzna. A nie napisalas dwa miesiace temu
jak sie nazywasz i sprawa zalatwiona. Nawet nie wiadomo jak sie do
Ciebie zwracac. Bede Ci mowil Frania-moze byc? Bo nie wiem jak mam sie
do Ciebie zwracac.

--
Pozdrawiam serdecznie ;)
Kafar