oparzenie sloneczne

1. Data: 2004-07-27 09:13:25

Temat: oparzenie sloneczne
Od: "Grzegorz" <g...@N...SPAMUJ.OP.PL> szukaj wiadomości tego autora

kto poleci jakis fajny srodek zeby mnie tak nie swedziało
w sobote zjaralem sie na czerwono jak rak
mimo zastosowania srodków do wczoraj nie moglem sie dotkanc do skóry
teraz juz zaczyna brazowiec i swedziec koszmarnie
jest na to swedzenie jakas metoda czy musze pocierpiec za wlasna glupote

Pzdr
Grzesiek

2. Data: 2004-07-27 09:26:11

Temat: Re: oparzenie sloneczne
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz wrote:

> jest na to swedzenie jakas metoda czy musze pocierpiec za wlasna glupote

Do pewnego stopnia tak - skora tak czy inaczej sie zluszczy i bedzie
swedzialo.
Polecam zel z aloesu (apteczny) i/lub bepathen, powinny troche zlagodzic
objawy.

Dunia

3. Data: 2004-07-27 11:02:29

Od: kakrysa <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-07-27 11:13, Użytkownik Grzegorz napisał:
> [...]
> teraz juz zaczyna brazowiec i swedziec koszmarnie
> jest na to swedzenie jakas metoda czy musze pocierpiec za wlasna glupote

duzo ostatnio tych postow na grupie :)
ja pocierpialem, wszak to tylko jeden dzien trwalo.
ale w archiwum jest troche lekarstw podanych
pzdr

4. Data: 2004-07-27 22:40:48

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz g...@N...SPAMUJ.OP.PL ...

> [...]
> teraz juz zaczyna brazowiec i swedziec koszmarnie
> jest na to swedzenie jakas metoda czy musze pocierpiec za wlasna glupote

Panthenol na oparzenia

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
"_")

5. Data: 2004-07-28 06:28:54

Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam metodę naszych babci - kwaśne mleko na miejsca oparzone

woda w uchu
badana naukowe - wyciąg z miłorzębu japońskiego
Malinka ;)
choroby weneryczne - profilaktyka
Pomocy - poważne pytanie