operacja powiekszenia piersi

11. Data: 2005-01-30 16:33:53

Temat: Re: operacja powiekszenia piersi
Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jak juz do tego zmierzasz, to mi si ena rzyganie zbiera gdy widze
> przesadnie duze.
> Po prostu mnie to nie jara i jestem pewny ze sporo takich osob sie
> znajdzie.

zgadza sie
mnie sie zbiera jak juz widze silikon
i sie dziwie tym kobietom ze sie tym jaraja
gdzie tu fajne to jest? to ze zawsze jest w takim samym ksztalcie?
fabryczne? to ze sa duze?
yh
wole male a normalne

niestety jest tak, ze gdy sa sztuczne, to w 99,5% przypadkow widac na
pierwszy rzut oka z daleka (pozostale0,5% trzeba z bliska sie przyjrzec)
ale nie wyborazam sobie pieszczenia plastiku.
juz na sama mysl mnie odrzuca, rownie dobrze mozna sobie lalke kupic...
fe

ale to tylko moja opnia( no moze nie tylko moja, ale tylko grupy ludzi)
a kazdy robi to co chce..

palacze tez sie niszcza i ich to cieszy..
wiec widocznie cos w czlowieku siedzi takiego dziwnego...

pozdrawiam
doslaw

12. Data: 2005-01-30 16:49:14

Od: "Zazula" <z...@W...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koala wrote:
> Chciala bym uzyskac jakies blizsze informacje od kobiet, ktore poddaly
> sie takiej operacji, na temat przygotowania do niej, przebiegu,
> pozniejszej rekonwalescencji. Sama jestem zdecydowana i chcialabym
> rowniez dowedziec sie jak dobrze wybrac klinike, zeby pozniej nie miec
> zadnych przykrych doswiadczen, a moze ktos moze polecic jakas w
> okolicach trojmiasta?
> Koala

Na tym forum wiele razy przewijal sie ten watek, lacznie z podanymi stronami
klinik i zdjeciami.
http://users.nethit.pl/forum/forum/cialo/

Zazula

13. Data: 2005-01-30 17:51:56

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 30 Jan 2005 16:27:42 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Przemek R., a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Po prostu mnie to nie jara i jestem pewny ze sporo takich osob sie
> znajdzie.

Jak przypuszczam - kobiety ktore sie decyduja na taki zabieg nie za bardzo
sie przejmuja tym co Ciebie jara a co nie :-/ ani Tobie podobnych.
Akurat nie mam takich problemow jak autorka watku - wrecz przeciwnie -
jednak gdybym sie decydowala na tego typu operacje - to WYLACZNIE dla samej
siebie.
Jedni sie swietnie czuja z malym biustem lub jest on dla nich jedynie malym
dyskomfortem z ktorego potrafia zartowac.
Dla innych jest to tragedia ktora nie pozwala cieszyc sie zyciem.
I akurat preferencje seksualne przypadkowych gosci nie maja tu nic do
rzeczy.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

14. Data: 2005-01-30 18:56:50

Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak przypuszczam - kobiety ktore sie decyduja na taki zabieg nie za
bardzo
> sie przejmuja tym co Ciebie jara a co nie :-/ ani Tobie podobnych.

Nie uwierze, co bys tu nie pisala, ze jakikolwiek makijaz, jaka kolwiek
ingerencja
w swoj wyglad bedzie tylko i wylacznie dla siebie samej.

Zwykle jest to robione
po to aby sie innym podobac.
(bo w bravo girl przeczytaly ze facet leci na duze cycki).

> Jedni sie swietnie czuja z malym biustem lub jest on dla nich jedynie
malym
> dyskomfortem z ktorego potrafia zartowac.
> Dla innych jest to tragedia ktora nie pozwala cieszyc sie zyciem.

a to juz trzeba do poradni psychologicznej, bo tragedia to moze byc gdy
zabieg zostanie spieprzony.
Zupelnie zdeformowany biust.
Moge dodac ze mi na sama mysl o macaniu plastiku, tak jak "doslaw" -a
odrzuca.

> I akurat preferencje seksualne przypadkowych gosci nie maja tu nic do
> rzeczy.

jakie preferencje seksualne, mowisz jakby fakt ze nie podniecaja mnie
plastik
bylo jakims zboczeniem.

P.

15. Data: 2005-01-30 19:58:58

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskomfortem z ktorego potrafia zartowac.
> Dla innych jest to tragedia ktora nie pozwala cieszyc sie zyciem.

a moze psycholog/psychiatra a nie chirurg?
zeby kompleksy wyleczyc.. bo tym kompleksow sie nie wyleczy... bo zaraz
za tym idzie za grube uda, za duzy tylek( co wola o pomste do nieba..
co te kobiety widza fajnego w mikroskopijnych koscistych tylkach? nie
zebym lubil takie co sie nie mieszcza na jednym siedzeniu, ale imho
kobieta powinna miec czym zakrecic.. a nie ze w sklepie max rozmiar to
34 ! yh)
idac dalej to ze oczy nie te, nos krzywy etc etc
a z drugiej strony pamela brzydka.. (a sama sie na taka robi[moze bez
przesady ale w te strone to idzie])

uwazam ze podstawa to akceptacja
wiem ze czesto samemu nie mozna do tego dojsc..
ale zeby zaraz sie ciac?
a to co Przemek napisal.. jak spartoli (co zdarza sie dosc czesto) to i
tak do psych.. czeba bedzie isc, o ile nie rzuci sie wczesniej z okna

pozdrawiam
doslaw

tak na marginesie, to slyszalem ze najlepsi chirurdzy w polsce sa w
...yy.. teraz zeby nie sklamac.. ale gdzies na poludniu w jakiejs dobrze
znanaej miejscowisci uzdrowiskowo-sanatoryjnej...ale nie pamietam
krynica,szczwanica, czy jakas dwu-czlonowa nazwa.. w archiwum powinno
gdzies byc, z przed kilku(nastu) tygodni

16. Data: 2005-01-31 00:33:46

Od: "tadek g" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

polanica?

Pomóżcie, bo się zamęczę!-oddychanie
Czerwone punkciki
Jak ruscy zakreca kurek to ja pomogę :-)
Rdzeń kręgowy i komórki macierzyste, poszukuję informacji
Maglek B6 50 tabletek w pudełku - pytanie