opinia o kuchence Mastercook

1. Data: 2008-03-25 10:17:20

Temat: opinia o kuchence Mastercook
Od: "Tess" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przymierzamy się do zakupu tej kuchenki
http://www.neo24.pl/produkt/Kuchnia_z_plyta_gaz._MAS
TERCOOK_M6E_FL+GC64_SI,36527.html
i mam pytania odnośnie płyty w tym modelu:

1) czy pokrętła zlokalizowane z boku (z prawej strony) płyty są wygodne w
użytkowaniu?
2) czy fakt, że jest zupełnie płaska (nie ma "wglębienia"
charakterystycznego dla większości płyt gazowych) nie przeszkadza w
utrzymaniu czystości? (kiedy coś wykipi, itd)

Tess

2. Data: 2008-03-27 18:21:10

Temat: Re: opinia o kuchence Mastercook
Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tess" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> charakterystycznego dla większości płyt gazowych) nie przeszkadza w
> utrzymaniu czystości? (kiedy coś wykipi, itd)

Ja nie pomogę ale właśnie kupiłem identyczny zestaw :)
kuchenka na razie stoi nie rozpakowana ale już w sklepie budziła zaufanie
wykonaniem no i jest ładna :)
Myślę że jakościowo jest podobna do Amiki, oglądałem jakieś tanie Bosh'e i
Electrolux'y i ta jest dużo ciekawsza.
Podobno na płycie gazowej na szkle bardzo mocno widać bród ale płyta jest
bardzo ładna.

3. Data: 2008-03-28 09:00:26

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnUbIs pisze:
> Podobno na płycie gazowej na szkle bardzo mocno widać bród ale płyta jest
> bardzo ładna.

Mam akurat płytę Whirlpool, ale potwierdzę: faktycznie szklana płyta
ładnie wygląda (jak jest czysta ;-)). Poza tym łatwo się myje (gładka
powierzchnia).

Ania

4. Data: 2008-03-28 14:23:04

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> charakterystycznego dla większości płyt gazowych) nie przeszkadza w
> utrzymaniu czystości? (kiedy coś wykipi, itd)

Jako doświadczony:P użytkownik płyt gazowych przeróżnych (miałam w sumie ze
trzy) mogę powiedziec, że jak na mój gust to pokrętła sa za blisko palnika i
podczas zapalania/przykręcania można się oparzyć o garnek stojący na palniku
najbliżej pokręteł. Jednak najlepiej jak płyta gazowa ma pokrętła
zlokaliowane z przodu płyty. Sama mam taką:
http://www.siemens-agd.pl/?5=ER17354EU&28=29%3d10%26
28%3d26%253d2190, i tu
nie ma mozliwości oparzenia się:)
Druga sprawa, to trzeba zwrócic uwage, jak blisko siebie zlokalizowane sa
oalniki i czy zmieszczą się fizycznie tam garnki. Jest wiele płyt, że jak
postawisz duży garnek, to obok na planiku już tylko mały rondelek.
pozdrawiam, zyczę udanych zakupów

5. Data: 2008-03-28 15:31:14

Od: "Dawid" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AWJ" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> oalniki i czy zmieszczą się fizycznie tam garnki. Jest wiele płyt, że jak
> postawisz duży garnek, to obok na planiku już tylko mały rondelek.

Po pierwsze, ta płyta Siemens kosztuje więcej niż cały zestaw Mastercook (
około 1500 zł ).
Po drugie, mam w domu Amice i ten zestaw Mastercook.Na żadnej z płyt nigdy
się nie oparzyłem.
Rozmieszczenie pokręteł i palników jest bardzo dobre.Płyta ładna, nie
sprawia żadnych problemów.
Dwa duże palniki o większej mocy naprawdę przyśpieszają wszystko.Nawet jak
coś wykipi, nic sę nie dzieje.
Na początku również miałem obawy z powodu braku typowego wgłębienia.
W tej cenie to naprawde dobry wybór, działa i wygląda super.

6. Data: 2008-03-28 15:39:23

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tess pisze:

> [...]
> charakterystycznego dla większości płyt gazowych) nie przeszkadza w
> utrzymaniu czystości? (kiedy coś wykipi, itd)

Nie odpowiem na pytania, ale moge powiedziec, ze po zakupie
takiej kuchenki do jednego mieszkania:

http://www.wrozamet.com.pl/?page=produkt&mcpc_id=103
2&mcp_id=1078

Od 3 lat bez najmniejszej awarii, ładne to to w miarę i
niezawodne. Mając doświadczenia z innymi firmami, kolejna
kuchenka to też będzie mastercook.

6008

7. Data: 2008-03-28 17:40:35

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Na początku również miałem obawy z powodu braku typowego wgłębienia.
> W tej cenie to naprawde dobry wybór, działa i wygląda super.

Po pierwsze - zainteresowana zadała pytanie na temat funkcjonalności
rozmieszczenia pokręteł - i na to pytanie ode mnie uzyskała odpowiedź. Swoją
płytę pokazałam nie dlatego, zeby szpanowac ceną, lecz po to, by uzmysłowić
autorce wygodę (przewagę wg mnie) rozmieszczenia pokręteł.
Po drugie - chyba jednak mało gotujesz, i nie wiesz, co to 4 gary naraz na
kuchni i to własnie tak blisko pokręteł...
pozdrawiam, życząc dalej bezbolesnego (z powodu oparzeń) uzytkowania
kuchni:P
AJ

8. Data: 2008-03-29 10:11:35

Od: "Dawid" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuchni i to własnie tak blisko pokręteł...
> pozdrawiam, życząc dalej bezbolesnego (z powodu oparzeń) uzytkowania
Masa ludzi gotuje na takich * malutkich* płytkach i nikt się nie parzy.
Masz za duże gary.W kotłach to ja nic nie gotuję.
Albo opanuj drżenie rąk, to się nie poparzysz.

9. Data: 2008-03-29 21:27:53

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz za duże gary.W kotłach to ja nic nie gotuję.
> Albo opanuj drżenie rąk, to się nie poparzysz.
> Pozdrawiam

No comments
AJ

10. Data: 2008-03-30 15:13:59

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Tue, 25 Mar 2008 11:17:20 +0100, name: Tess:

> Przymierzamy się do zakupu tej kuchenki
> http://www.neo24.pl/produkt/Kuchnia_z_plyta_gaz._MAS
TERCOOK_M6E_FL+GC64_SI,36527.html

Czy mi się wydaje czy ona ma aż 2 duże palniki?
Moja kuchenka (klasyczna) ma jeden i o jeden za dużo. W zasadzie da
się go używać tylko przy ustawieniu na minimum, no chyba że ktoś ma
rzeczywiście duże garnki. Przy ustawieniu na "średnio" prawie spaliłem
rączkę w dużej patelni. Dlatego zastanawiam się czy tak duże palniki
(zwłaszcza z przodu!) mają w ogóle sens?
Sorry, że trochę rozszczepiam wątek, ale zastanawia mnie kto i jak
wykorzystuje te duże palniki, bo u mnie w zasadzie są bezużyteczne.
Może od was się dowiem co można z nimi zrobić dobrego (poza gotowaniem
poscieli w kotle...)

Pozdrawiam
Miroo

Śruba w rączce rondelka