Śruba w rączce rondelka

1. Data: 2008-03-25 06:17:42

Temat: Śruba w rączce rondelka
Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki fajny rondelek i problem z jego rączką, a chciałbym go
zachować i nie męczyć się jednocześnie. Do metalowej końcówki
przyspawanej bezpośrednio do rondelka przykręcona jest śrubą
plastikowa rączka. Śruba wkręca się bezpośrednio w ten metalowy
element. Niestety wystarczy kilka dni i śruba się luzuje a
rączka kiwa. Ciągłe przykręcanie jest upierdliwe. Nie ma dojścia
od tyłu, aby zabezpieczyć tę śrubę a jest jedynie dojście do
łba. Jak to dziadostwo zabezpieczyć, aby się nie odkręcało?
Myślałem o wlaniu w nagwintowany otwór, tuż przez wkręceniem,
nieco distalu. Ale obawiam się, że przy podgrzewaniu się
rondelka zacznie się wskutek temteratury wydzielać z kleju
jakieś świństwo. A może nawet zacznie się to topić? Ma ktoś
jakiś pomysł jak to rozwiązać?

--
Bestsellery książkowe:
"Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

2. Data: 2008-03-25 07:51:34

Temat: Re: Śruba w rączce rondelka
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdemontuj rączkę, wszystkie elementy porządnie wyczyść i odtłuść. Zmontuj
"do kupy" smarując/zalewając grubo silikonem wysokotemperaturowym 300 st.C
(do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym i nie tylko za 15 zł).
Silikon jest wprawdzie koloru ceglastego ale trzyma nieźle i sie nie kruszy.
Mam tak zrobioną patelnię i rondel od grubo ponad roku.
Jacek

3. Data: 2008-03-25 12:32:43

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zdemontuj rączkę, wszystkie elementy porządnie wyczyść i odtłuść. Zmontuj
> "do kupy" smarując/zalewając grubo silikonem wysokotemperaturowym 300 st.C

Nie musi być wysokotemperaturowy, "zwykły" wystarczy, można go używać do 200
stopni (a wytrzymuje więcej), a garnka przecież bardziej nie rozgrzejesz.

J.

4. Data: 2008-03-25 20:24:38

Od: Jerzyn <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ab pisze:
> [...]
> plastikowa rączka. Śruba wkręca się bezpośrednio w ten metalowy
> element. Niestety wystarczy kilka dni i śruba się luzuje a

Wystarczy podozyc odpowiednia podkładkę, takie rozciete sprężynujące
kółeczko i po klopocie.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2008-03-26 07:42:52

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po kłopocie na 2-3 dni potem lata znowu
Jacek

[problem] opadająca wylewka...
Kompostownik
Umywalki Jopex?
Lodówka pod blat - jaka?
Mikrofala i trzeszczaca skrzynka bezpiecznikowa / migajacy halogen