opinie o sklepie halogen.pl

1. Data: 2007-03-15 10:36:58

Temat: opinie o sklepie halogen.pl
Od: "psto" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wyjątkowo nie polecam tego sklepu
przesłali mi inny towar niż zamawiałem
niby podobny ale gorszy jakościowo i tańszy
a kasę wzieli jak za ten lepszy
czyli generalnie cwaniaczki i złodziejaszki

2. Data: 2007-03-15 10:43:42

Temat: Re: opinie o sklepie halogen.pl
Od: "psto" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 11:36, "psto" <p...@g...com> wrote:
> [...]
> niby podobny ale gorszy jakościowo i tańszy
> a kasę wzieli jak za ten lepszy
> czyli generalnie cwaniaczki i złodziejaszki

halogen.pl
www.halogen.pl

3. Data: 2007-03-15 10:57:43

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

przesłali mi inny towar niż zamawiałem
niby podobny ale gorszy jakościowo i tańszy
a kasę wzieli jak za ten lepszy
czyli generalnie cwaniaczki i złodziejaszki

a co takiego roznego ci przyslali??
ja unich zamawialem cale oswietlenie do mieszkania i bylem zadowolony.

co prawda raz jak testowo zamowilem bo chcialem eksperymentowac z halogenami
i zamowilem oprawe i 3 zarowki to przyszly inne modele, a jak juz zamowilem
kilkadziesiat sztuk to przyszly inne(tzn producent, bo wyglad i parametry
byly te same). nie mam pretensji bo na stronie jest zdjecie i parametry a
nie producent podany.

ja jestem zadowolony z tego sklepu

--
pzdr
piotrek

4. Data: 2007-03-16 11:26:33

Od: domatorka <d...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

psto wrote:
> wyjątkowo nie polecam tego sklepu
> przesłali mi inny towar niż zamawiałem
> niby podobny ale gorszy jakościowo i tańszy
> a kasę wzieli jak za ten lepszy
> czyli generalnie cwaniaczki i złodziejaszki

Z Twojej perspektywy wygląda to tak - z mojej zupełnie inaczej - szybki
kontakt, szybka wysyłka. Towar zgodny z zamówieniem.
Może trzeba było spróbować wyjaśnić to telefonicznie? Wszyscy się mogą
pomylić...
Bo "złodziejaszki" to mocne słowo ...
Pozdrawiam,
domatorka

5. Data: 2007-03-16 19:42:34

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

domatorka wrote:
> [...]

Witam.
Zamawiałam u nich oświetlenie podszawkowe do kuchni. Przesyłka dotarła
do mnie bardzo szybko. Otrzymałam to co zamawiałam starannie zapakowane
i w nienagannym stanie.

Alkmina

6. Data: 2007-03-17 20:35:06

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"domatorka" <d...@n...onet.pl> wrote in message
[ciach]
> szybki kontakt, szybka wysyłka. Towar zgodny z zamówieniem.

Tez moge potwierdzic. Nikt mi jeszcze szybciej nie przyslal zamowionego
towaru przez internet niz ten sklep.

Qwinto

7. Data: 2007-03-19 08:22:36

Od: "tygryseek" <t...@t...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyjątkowo nie polecam tego sklepu
przesłali mi inny towar niż zamawiałem
niby podobny ale gorszy jakościowo i tańszy
a kasę wzieli jak za ten lepszy
czyli generalnie cwaniaczki i złodziejaszki

kupowałem wiele razy .zadnych zastrzeżeń nie mam

8. Data: 2007-03-29 13:57:30

Od: "psto" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 10:22, "tygryseek" <t...@t...tlen.pl> wrote:
> [...]
> a kasę wzieli jak za ten lepszy
> czyli generalnie cwaniaczki i złodziejaszki
>
> kupowałem wiele razy .zadnych zastrzeżeń nie mam

dokładnie zamowilem kinkiety tech11 firmy brilux w cenie 59.99
a dostalem itallux robot1 (w castoramie za 39)
roznica 20x5 czyli 100 do tylu

wygladaja prawie pobobnie ale prawie robi wielka roznice
mysle ze mozna to jeszcze spokojnie sprawdzic na ich stronie
jest faktycznie produkt brilux tech11 (nie ma itallux robot1)
ale jak ktos zamowi briluxa to dostanie itallux

jeszcze maly szczegol w tym wszystkim
dwie zarowki byly zbite
ale przyslali nowe

meble kuchenne na wymiar a sprzet AGD - wymiary
Zmywarka z "krotkim" programem
pluskanie w kaloryferze
Kuchnia na wymiar/Jelenia Góra
Jakie farby radzicie na ściany?