opisy przypadkow

1. Data: 2004-02-01 18:41:48

Temat: opisy przypadkow
Od: "andrzary" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich!
poszukuje materiałów do pracy zaliczeniowej na studiach, a niestety nie mam
doswiadczen w potrzebnych mi sprawach. tematy pracy to:
1.zaniedbywanie dziecka, stosowanie przemocy wobec dziecka.
2.dziecko molestowane seksualnie(opis sposobu, kto to zrobil, kim byl, co go
łączyło z dzieckiem, konsekwencje prawne itp.).
3.przypadek samobójstwa lub próby.
4.przypadek rodziny patologicznej.
5.przypadek rodziny rozbitej.
jesli ktos ma informacje na ten temat lub wie, gdzie je moge znalezc to
prosze o informacje. bede ogromnie wdzieczna.moj e mail s...@i...pl
dziekuje:)

1. Data: 2004-02-08 15:19:26

Temat: Re: opisy przypadkow
Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzary" <a...@k...chip.pl> napisał:
> [...]
go
> łączyło z dzieckiem, konsekwencje prawne itp.).

Niezmiernie ucieszyl mnie ten apel. Bo zaklada, ze istnieje osoba, ktora nie
ma wokol siebie ani jednej rodziny niepelnej czy patologicznej. Gdzie ten
raj? ;)
Ja znam osobiscie po kilka osob z kazdego wymienionego punktu, i to mnie
zastanawia.. troszeczke.. ;)

Joanna

All ...z Gormenghast - wyjaśniam ci KOBIETO...
Pomóżcie mi!! Ona chce się zabić!!
ett przyturgał...
Prywatność na grupie ?
Życie, to jest taki Jeżyk...