oplaty w przedszkolu

11. Data: 2008-09-10 08:39:29

Temat: Re: oplaty w przedszkolu
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A kiedy dzieci się bawią?

*Habeck*
- Schutzbach

12. Data: 2008-09-10 08:41:16

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1vnkvkt05210n$.dlg@habeck.pl...

> A kiedy dzieci się bawią?

W weekend.

Agnieszka (no chyba że tak jak moja w weekend zapiszą się na dodatkowy balet
;-))

13. Data: 2008-09-10 08:51:09

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Sep 2008 10:39:29 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

> A kiedy dzieci się bawią?

One się bawią w trakcie tych zajęć Habeck, nie wiedziałeś? ;)
Możesz sobie wykupić:
ang 4x lub 2xtydz.
zajęcia teatralne, taniec, balet, szachy, plastykę, judo, ceramikę każde
1xt
gimnastykę korekcyjną 2xt
basen i logopedę indywidualnie (może codziennie? ;)
no i za darmoszkę religię 1xt
Patrz ile zabawy będzie dziecko miało.
A w weekendy koniecznie piłka nożna (na Ursynowie świeny klub jest ;>),
tenis i jazda konna.
No, a po 5 rż to chyba warto by drugi język obcy zacząć wprowadzać...

A to nie jest to przedszkole, w którego ofercie znalazłam warsztaty z
autoprezentacji dla trzylatków ;>
--
oshin i wyścig myszy polnych
dorota bugla

14. Data: 2008-09-10 08:51:49

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> A kiedy dzieci się bawią?

I jedzą ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

15. Data: 2008-09-10 09:06:58

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu pierun huka, tam pierun huka a *oshin* takie rzeczy duka:

> Buuu!
> U nas jest 980 na m-c

No wiesz... u nasz też takie som co kosztujom tyle co dobra pensja, a że ja
niewybredna jestem i mi obecność sióstr zakonnych czy dzieci
niepełnosprawnych nie przeszkadza to mam przedszkole za połowę tego co ty :)

Drugie przedszkole w tej okolicy kosztuje już ok 900 a państwowego ni ma...
Najbliższe są w Piasecznie i to szt chyba 5 gdzie pierszeństwo mają dzieci z
rodzin patologicznych czy też wychowywane przez samotnych rodziców...
Pozostaje nam zostać patologiczną rodziną albo się rozwieść... Państwowe też
tanie nie jest, bo wychodzi coś koło 420 z kompletem zajęć dodatkowych.

> [...]
> 4xtydz. 120; gim. korekcyjna 2xtydz. 50; basen 25 a logopeda 30
> indywidualnie; ceramiki, szachy i inne takie) i są ulgi za wiele

No to masz ofertę fullwypas - dzieciak padnie z nudów jak pojdzie do
państwowej szkoły :-D...

*gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/BACHORKI2008

16. Data: 2008-09-10 09:08:49

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.09.2008, o godzinie 10.51.09, na pl.soc.dzieci.starsze, oshin
napisał(a):

> One się bawią w trakcie tych zajęć Habeck, nie wiedziałeś? ;)

To nie takie proste. W trakcie takich zajęć układ nerwowy dziecka jest
postawiony w stan podwyższonej gotowości. Dziecko potrzebuje oddechu i
totalnego luzu w trakcie którego może odreagować regularność.

> [...]
> 1xt
> gimnastykę korekcyjną 2xt
> basen i logopedę indywidualnie (może codziennie? ;)

Dorosłym tylko tak się wydaje.

> A w weekendy koniecznie piłka nożna (na Ursynowie świeny klub jest ;>),
> tenis i jazda konna.

Dorosłym się tylko tak wydaje.

> No, a po 5 rż to chyba warto by drugi język obcy zacząć wprowadzać...

A jasne.

*Habeck*
- Schutzbach

17. Data: 2008-09-10 09:09:06

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.09.2008, o godzinie 10.51.49, na pl.soc.dzieci.starsze, PeJot
napisał(a):

> I jedzą ?

Jak się bawią.

*Habeck*
- Schutzbach

18. Data: 2008-09-10 09:12:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Jak się bawią.

Nie wolno się bawić jedzeniem :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

19. Data: 2008-09-10 09:15:21

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.09.2008, o godzinie 11.12.52, na pl.soc.dzieci.starsze, Stalker
napisał(a):

> Nie wolno się bawić jedzeniem :-)

Nie wolno tylko trzeba jak ma się takie życie. Trzeba sobie kiedyś
odbić, nie?

*Habeck*
- Schutzbach

20. Data: 2008-09-10 09:17:02

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.09.2008, o godzinie 11.06.58, na pl.soc.dzieci.starsze, gdaMa
napisał(a):

> No to masz ofertę fullwypas - dzieciak padnie z nudów jak pojdzie do
> państwowej szkoły :-D...

Wypluj te słowa! Szkoła już zarezerwowana. Zajęcia od 7 do 20.
Regularnie jak w zegarku. Odpoczynek w trakcie jazdy z i do domu + sen.

*Habeck*
- Schutzbach

(press) Już was posegregowali?
Pierwsze wędrówki górskie
Jakie buty na wędrówki górskie dla 5-latka?
Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)
Czym dla ciebie