opryszczka :((

1. Data: 2003-07-10 08:32:13

Temat: opryszczka :((
Od: "Caroline" <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mozecie mi polecić coś dobrego i skutecznego na pozbycie sie tej okropnej
opryszczki :((
Dziekuje

--
Pozdrowionka
Caroline :-)

1. Data: 2003-07-10 09:14:26

Temat: Re: opryszczka :((
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może Vratizolin (polski odpowiednik Zoviraxu)?
Tylko, że on najlepiej działa w początkowej fazie powstawania
opryszczki...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-07-10 09:28:19

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc
> Mozecie mi polecić coś dobrego i skutecznego na pozbycie sie tej okropnej
> opryszczki :((
> Dziekuje

Witam!
Kilka dni temu zrobila mi sie opryszczka na ustach (zreszta juz nie pierwszy
raz - kiedys uzywalam Zoviraxu, ale powiem szczerze, ze nie pomagal a wrecz
potegowal opryszczke), dlatego poszlam do apteki i kupilam zwykla masc
cynkowa (cena smieszna 2 zł), posmarowalam kilka razy i nie ma sladu. Nie
wiem jak dziala Vratizolin (o ktorym pisala Kasia, byc moze rowniez jest
skuteczny).

Pozdrawiam Serdecznie
Katarzyna

1. Data: 2003-07-10 09:47:25

Od: "Monika" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Ja też kiedyś próbowałam zowiraxu ale z tego co pamiętam, miałam opryszczkę
długo i wszystyko się maśliło a nie wysuszało.
Dlatego też pozostałam przy starym, dobrym sposobie - pasta do zębów.
Smaruję nią zawsze gdy jestem w domu a najlepiej na noc. Szybko
wysusza.Niestety trudno ją później zmyć ale na to najlepszy mokry wacik.

pozdr.

1. Data: 2003-07-10 11:10:40

Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Caroline" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Mozecie mi polecić coś dobrego i skutecznego na pozbycie sie tej okropnej
> opryszczki :((
> Caroline :-)

Zeby pozbyc sie opryszczki definitywnie, nalezy przeleczyc sie lekiem
przeciwwirusowym. Ja lykalam Groprinosinum i od kilku lat mam spokoj. Lek na
recepte, koszt leczenia ok. 50 zł.
Agnieszka

1. Data: 2003-07-10 11:19:32

Od: "nefre" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zarazalam sie opryszczka od mojego chlopaka (on nie mial w tym czasie,
ale nawet uspiony wirus moze atakowac), przez 4 miesiace mialam ja 13
razy!!! Lykalam dwa leki :heviran i Groprinosinum i nic nie pomagalo .... Az
w koncu samo przeszlo. Na skware najlepsza jest cebula - przykladac
plasterek i czesto go zmieniac.

Moze wiecie jak pozbyc sie blizn jakie mam po opryszce?? Zepan (cepan??)
odpada, bo w skutkach ubocznych jest nadmierne owlosienie a nie chce miec
wasika :))

Pozdrawiam
nefre

1. Data: 2003-07-15 11:28:27

Od: "Kasia L." <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ta dolegliwosc czesto do mnie wraca, wiec mialam okazje sprobowac
wielu specyfikow. Zdecydowanie polecam Viru Merz. Jest w postaci bezbarwnego
zelu, ktory zasycha, nie rozmazuje sie i jest niewidoczny. Naprawde
skuteczny. Do nabycia w aptekach.
pozdr

1. Data: 2003-08-21 19:29:24

Od: "akmulka" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedy stosuje się taka kurację...gry wirus jest aktywny czy mozna tez gdy
jest uspiony?
akmulka

1. Data: 2003-08-21 19:54:59

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

akmulka napisał/a w news:bi36if$qt4$1@inews.gazeta.pl:

> kiedy stosuje się taka kurację... [dziab]

Bądź tak miła i wedle netykiety i zasad s-v odpisuj POD cytatem.
Dziękuję.

--
mips

1. Data: 2003-08-21 20:17:17

Od: "Aga" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc
> Mozecie mi polecić coś dobrego i skutecznego na pozbycie sie tej okropnej
> [...]

ZOVIRAX !!!
Niestety należą do osób, którym opryszczka zdarza się dosyć często i nie
znalazłam do tej pory nic bardziej skutecznego niż ZOVIRAX.

Pozdrawiam
Aga

st.ives- Wrocław
pomadka...beżowa???