st.ives- Wrocław

1. Data: 2003-07-10 08:18:02

Temat: st.ives- Wrocław
Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Czy nie orientujecie sie moze, gdzie we Wrocławiu mozna kupic kosmetyki
firmy St. Ives? Konkretnie chodzi mi o balsam po depilacji opozniajacy
porost wlosow. Doslalam probke i jest ekstra a teraz nigdzie nie moge go
znalezc.
Bede wdzieczna za kazda wskazowke.

Pozdrawiam

Marta

1. Data: 2003-07-10 09:27:55

Temat: Re: st.ives- Wrocław
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

w Rossmanie wiem ze sa odzywki i szampony do wlosow oraz pilling (pewnie
maseczka tez) a takze balsamy. Nie wiem czy akurat ten ktorego szukasz.
Kosmetyki tej firmy sa tez w Geant i Carrefour (ale chyba i tak wiecej jest
w Rossmanie - widzialam je w tym na ul Swidnickiej)

Pozdro
Ania

1. Data: 2003-07-10 09:31:41

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> firmy St. Ives? Konkretnie chodzi mi o balsam po depilacji
opozniajacy
> porost wlosow.

No własnie. ja mogę powiedzieć, że na pewno nie ma go w Geant, Tesco
ani w Rossmanie w Galerii Dominikańskiej.
Przyłączam się do zapytania.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-10 10:20:02

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta napisał:
> [...]
> firmy St. Ives? Konkretnie chodzi mi o balsam po depilacji opozniajacy
> porost wlosow. Doslalam probke i jest ekstra a teraz nigdzie nie moge go

Ja moge powiedziec ze tych kosmetykow nie ma w Carrefourze. Moge
natomiast powiedziec ze jakies 3-4 miesiace ten balsam byl w Rossmanie
pod Dworcem Glownym.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-10 14:14:42

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Ja moge powiedziec ze tych kosmetykow nie ma w Carrefourze. Moge
> natomiast powiedziec ze jakies 3-4 miesiace ten balsam byl w Rossmanie
> pod Dworcem Glownym.

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości
> No własnie. ja mogę powiedzieć, że na pewno nie ma go w Geant, Tesco
> ani w Rossmanie w Galerii Dominikańskiej.

No ladnie, to teraz wyszlo ze same banialuki nawypisywalam ; /
Wczoraj bylam w Geant i balsam i zel pod prysznic St. Ives na pewno byl, a w
Carrefour to widzialam te kosmetyki jakis czas temu wiec teraz faktycznei
moze ich nie byc.
Ale Rossman to juz pewnieak :-)

Pozdro
Ania

1. Data: 2003-07-10 18:22:29

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> No ladnie, to teraz wyszlo ze same banialuki nawypisywalam ; /
> Wczoraj bylam w Geant i balsam i zel pod prysznic St. Ives na pewno
byl,

Były dwa, ale nie ten zapobiegający odrostowi włosków - chyba, ze to
jest gdzieś małym drukiem napisane:(

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-13 12:19:58

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdro
> Ania
>
> Witam. Widzialam w Rosmanie przy Olawskiej.
Pozdrawiam. D.

1. Data: 2003-07-13 18:52:03

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bej7js$jjn$1@taurus.webcorp.pl,
Marta <m...@i...pl> typed:

> [...]
> kosmetyki firmy St. Ives? Konkretnie chodzi mi o balsam po depilacji
> opozniajacy porost wlosow. Doslalam probke i jest ekstra a teraz

Tesco na Bielanach, 13,49 zl.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-13 19:35:20

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
> Tesco na Bielanach, 13,49 zl.

Co tam jest konkretnie napisane na opakowaniu? Jaka nazwa?

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-14 06:36:38

Od: "Marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za informacje.
Jade zaraz go sobie kupic.

Pozdrawiam wszsytkich

Marta

pomadka...beżowa???
odzywki do wlosow Klorane
Zakupy kosmetyczne, których żałujecie
szablony do malowania paznokci
[SPAM] Sprzedam profesjonalne pedzle do makijazu