opty- wcale nie chudne - HELP!

11. Data: 2004-01-18 19:17:45

Temat: Re: opty- wcale nie chudne - HELP!
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości
news:buelrk$4r9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> na grupie
>
> jakos nie moge na nia wejsc, otwiera sie tylko tytul i nazwa serwera;-(
> >
> Stokrotka

zmień w uzstawienich zaawansowanych standardowy port 119 na 7777

Slawek

12. Data: 2004-01-18 19:53:38

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 164cm wzrost5, waga przed: 54, teraz 60kg

no i jest problem ;) , bo zaleznie od tego jakiego systemu liczenia wagi
naleznej uzyjesz jestes w normie! Jestes w poczatkowym okresie DO a wiec
organizm moze byc w trakcie przebudowy. Trzeba troche poczekac i obserwowac
zmiany zachadzace w twoim organizmie. Waga nalezna to taka waga ktora jest
ustabilizowana przed dlugi (kilkuletni) okres, a osoba czuje sie bardzo
dobrze, nie potrzebuje lekarstw, nie odczuwa glodu jest "pelna" energi i w
dobrych humorze. Na DO nie da sie osiagnac wagi "na zyczenie", waga nalezna
jest jaka jest i inna nie bedzie. No chyba ze zaczniesz uprawiac wyczynowo
jakis sport.

> mozna tak to nazwac

przezuwanie jest waznym elementem procesu trawiennego, nie mozna tylko
polykac bo slina jest nie ma czasu wymieszac sie z pokarmem.

> na grupie

na to odpowiedzial juz Slawek, jezeli bedziesz miala z tym w dalszym ciagu
problem to napisz

Jurek

13. Data: 2004-01-18 22:46:34

Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> B 50 gram, T 130gram, W 50 gram i raczej sie tego trzymam

Cześć Dorotka :)

Coś mi tu nie pasuje... W początkowym post'cie napisałaś, że trzymasz się
proporcji 1: 1,5-2 : 0,5, ale stosunek podanej przez Ciebie ilości B,T i W
to przecież 1: 2,6 : 1. Więc jak to jest naprawdę z tym Twoim B:T:W?

14. Data: 2004-01-18 23:52:39

Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lara" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> proporcji 1: 1,5-2 : 0,5, ale stosunek podanej przez Ciebie ilości B,T i W
> to przecież 1: 2,6 : 1. Więc jak to jest naprawdę z tym Twoim B:T:W?

I jeszcze jedno pytanie: B 50 gram, T 130gram, W 50 gram - to Twoje
proporcje z okresu przebudowy, czy już "po"?

pozdr

15. Data: 2004-01-19 17:14:13

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej kobity - czy wy przypadkiem nie przeginacie
wzrost 164 to jaka waga należna? czy przypadkiem nie 164-100=64
i gdzie tu problem?
ps. Adam jak chcesz poszczekać to idż do bractwa brumbakowego
pozdrowienia Ali

16. Data: 2004-01-19 17:27:12

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lara napisał:

> I jeszcze jedno pytanie: B 50 gram, T 130gram, W 50 gram - to Twoje
> proporcje z okresu przebudowy, czy już "po"?

nie wiem, tak lekarz zalecil, w ramach chudniecia
stokrotka

17. Data: 2004-01-19 18:57:38

Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem, tak lekarz zalecil, w ramach chudniecia

Nie chciałabym podważać decyzji lekarza, bo z pewnością zna się na rzeczy
lepiej niż ja - nie lekarz ;)... ale, jeśli mogę skrobnąć coś od siebie to
moim zdaniem wina Twoich nadprogramowych kg leży w proporcjach. Jestem
Twojego wzrostu, a mimo, że spożywałam wyższą ilość białka, przez I miesiąc
DO schudłam z 56 na 51 kg. Moje proporcje wynosiły jednak 1 : 2 : 0,8.
Myślę, że powinnaś raz jeszcze skonsultować się z lekarzem.

pozdrawiam,

18. Data: 2004-01-20 08:33:23

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ali napisał:

> Hej kobity - czy wy przypadkiem nie przeginacie
> wzrost 164 to jaka waga należna? czy przypadkiem nie 164-100=64
> i gdzie tu problem?

Bo waga nalezna to nie jest taka prosta zaleznosc wzrost minus 100.
Ale to juz bylo walkowane 100x.Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

19. Data: 2004-01-20 17:52:45

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lara napisał:

> wiesz co, sama juz sie w tym gubie. Ale to chyba bylo tak, ze lekarz zalecil mi
taka ilosc gram, a ja w swoim jadlospisie dzsiennym, tak sobie ulozsylam ze wyszlo
mi wlasnie takie BTW.

20. Data: 2004-01-20 18:27:29

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał(a):

> Bo waga nalezna to nie jest taka prosta zaleznosc wzrost minus 100.
> Ale to juz bylo walkowane 100x.Pozdrawiam Hafsa

nie przesadzaj to tylko +/- 10%
i w czym problem?
pozdrowienia Ali

Kcal