optymalni na tej grupie

101. Data: 2007-08-15 17:11:26

Temat: Re: optymalni na tej grupie
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Białek" <s...@w...pl>:

> Czyli są tu same cukrojady i skwarkojady. Wasze spory przypominają spór o
> wyższość Świąt Wiekanocnych nad Bożym Narodzeniem. Wszak obie walczące
> strony są wyznawcami tego samego Guru. J. Kwaśniewski zaleca dwie diety:
> 1. Niskowęglowodanową DO i
> 2. Niskotłuszczową "Japońską"

Kolejny optymalny? O boszsze......:)))))

> Idealna dieta to 4 x 100. Byłem na takiej przez 2 miesące ( w Moskwie). To
> naprawde jest to.

:)))) ...to jedz tam znowu i kontynuuj diete, skoro taka dobra dla ciebie.
Tam alkoholu nie zaluja:)

> Jak Świat długi i szeroki elity są na takiej diecie i maja się dobrze. Teraz
> staje sie ona ogólnie dostępna.

Twoj swiat to chyba do tych elit moskiewskich sie ogranicza, skoro takie brednie
na tej grupie ciagle wypisujesz:)

102. Data: 2007-08-15 18:14:08

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Tam alkoholu nie zaluja:)

> Twoj swiat to chyba do tych elit moskiewskich sie ogranicza, skoro takie

Zadna dieta Ci się nie podoba. Napisz wreszcie co mamy jeść.
S*

103. Data: 2007-08-15 20:53:41

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krystyna T. napisala:
>
> ( ciach brednie i oszczerstwa)

> Zwroc sie wiec z tymi pytaniami do annyklay, a nie do mnie oszustko.

Przecież UDOWODNIŁAM ci nagłówkami newsów, że jesteś Annąklay.

Przypomnę ci zatem kim jesteś. Wydrukuj sobie poniższe nagłówki, przyklej
gdzieś w widocznym miejscu i wróć, jak uczciwy człowiek (tak potępiający
nieuczciwych), do prawdziwego swojego imienia i płci.

DOWÓD że Annaklay = Jeff
-------------------------

1. Niechcący sama się zdemaskowałaś pisząc z adresu "jiujitsu"
(dokładnie ten zestaw literek),
czyli DOWÓD, że jiujitsu = annaklay:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jako Annaklay http://glinki.com/?l=cr5sgv
(a wcześniej w tym wątku napisała: http://annaklay.gu.ma/ )
Jako Marcin http://glinki.com/?l=4rhqkf

2. Ten sam adres IP (patrz: podkreślony wężykiem):

Nagłówki Jeff http://glinki.com/?l=vtjgrz :
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Pro=B6ba_do_Farciarza...?=
Date: Tue, 19 Jul 2005 01:22:05 +0000 (UTC)

Nagłówki Marcina http://glinki.com/?l=7f4ary :
From: " Marcin" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 19 Jul 2005 00:52:14 +0000 (UTC)

A skoro jiujitsu = annaklay, a adres:
<toronto-HSE-ppp4283186.sympatico.ca>
jest wspólny dla jiujitsu i Jeff, to: Jeff = Annaklay

A tu szczegóły dla zainteresowanych: http://annaklay--jeff.gu.ma/

Unikalne określenie "dorady" (dodam, że wątek jest cokolwiek rozrywkowy ;)
a "dorady" dotyczą postu z dnia 30.03.04, 01:37):
08&v=2&s=0 Annaklay
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/7345
772a1284bb41? Jeff

Krystyna
--
Po czterdziestce każdy jest już odpowiedzialny za wygląd
swojej twarzy. Abraham Lincoln

104. Data: 2007-08-15 21:29:41

Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Aug 2007 22:53:41 +0200, "Krystyna*Opty*"
<K...@a...spam.pl> wrote:

>DOWÓD że Annaklay = Jeff
[...]

Podsumowując
człowiek-kameleon.
:)

Mariusz

105. Data: 2007-08-15 23:00:26

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisal:

> [...]
>
> Podsumowując
> człowiek-kameleon.
> :)

Nieee.....to tylko mania przesladowcza polaczona z paranoiczna obsesja tej osoby
na moim punkcie, poniewaz wyciagam wszystkie opty oszustwa na swiatlo dzienne.
A ona chce to za wszelka cene ukryc.

O ile sobie dobrze przypominam kiedys tu inaczej pisales na temat sekty optymalnej.
Zmieniles zdanie bo nie podzielam Twoich pogaladow na temat
zalecen Hudy Clark?
Ja przekazalem tylko fakty na ten temat. Przykro mi, ze Ci sie nie podobaja,
ale niestety taka cene placi sie za pisanie prawdy.

Ja nie orientuje sie dokladnie jacy sa lekarze w Polsce, wiec nie moge na ten
temat wypowiedziec sie obiektywnie.
Ale skoro taka sekta jak optymalni moze sobie bezkarnie dzialac i lekarze
znizaja sie do poziomu szarlatanow, to na pewno sytuacja jest wyjatkowo zla i
grozna.

106. Data: 2007-08-15 23:20:08

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisal:

> Zadna dieta Ci się nie podoba. Napisz wreszcie co mamy jeść.

Podoba, podoba:))

Podobaja mi sie wszystkie diety normalne, a nie zwariowane sekciarskie.

Osobiscie stosuje sposob odzywiania zblizony do zalecen diety Montignac.
Jem duzo ryb, drobiu (lubie np.indyka) i nabialu (jajka rzadziej).

Z innych diet podoba mi sie prawdziwa dieta Japonska, ale nie ta o ktorej bredzi
szaleniec Kwasniewski.

Poczytaj o tych dietach. Sporo informacji mozna znalezc w sieci.
Jesli chcesz wiedziec jak nalezy sie prawidlowo odzywiac, to kup sobie jakas
ksiazke o dietetyce ktora napisali fachowcy po studiach dietetycznych.

Jesli bedziesz wiecej na ten temat wiedzial, to wowczas nie beda Ci rozni
sekciarze oszukiwali, bo bedziesz dysponowal prawdziwa wiedza.

Na tej stronie znajdziesz cala mase ciekawych informacji na temat prawidlowego
odzywiania:

http://www.nutritiondata.com/

Tutaj masz link do strony prestizowej Mayo Clinic w US. Znajdziesz tutaj kilka
piramid zywienia z roznych stron swiata. Mozesz sobie ktorys z tych sposobow
odzywienia dopasowac dla siebie:

http://www.mayoclinic.com/health/healthy-diet/NU0019
0

Pozdrawiam Jeff

107. Data: 2007-08-16 04:06:10

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiscie, takiego pierdolenia jak ze strony tej Krystyna opty nie
widuje sie czesto. Dla mnie najwazniejsza jest stylistyka, sposob
pisania zdradza stan umyslu.... naprawde, czysty belkot, literatura z
landschaftu.
Ja na szczescie produkuje sie w grupach, gdzie potrzeba innej wiedzy
specjalistycznej skutecznie takich niezrownowazonych umyslowo
eliminuje.
Gleboko Wam wspolczuje, szczegolnie lekarzom, pielegniarkom(-rzom) i
innym majacym cos wspolnego ze zdrowiem, bo nigdzie indziej nie
znajdziecie takiej grupy tematycznej, a i tak tacy "znajacy temat"
zawsze tam dotra.
PS: inna, podobna grupa tematyczna gdzie wszyscy sie znaja na temacie
i takie pieprzenie w bambus odchodzi co 2-gi watek, to polityka i
spoleczenstwo. ZGROZA! :)))
J.

108. Data: 2007-08-16 05:40:42

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisal:

> Nieee.....to tylko mania przesladowcza polaczona z paranoiczna obsesja

Aby nie byc goloslownym, poszukalem w archiwum googli wypowiedz pewnej osoby na
temat anormalnych i agresywnych wypowiedzi tej kobiety, ktora ma zwyczaj
ublizania i ponizania w bezwzgledny sposob ludzi, majacych krytyczny stosunek do
sekty ktora ona reprezentuje.
Annaklay, to jedna z osob ktora ta kobieta usilowala psychicznie zniszczyc
poprzez szkalowanie jej, ponizanie i oczernianie na grupach dyskusyjnych, za to,
tylko, ze nie zgadzala sie ona z bredniami, klamstwami i manipulacjami, Krystyny
Opty.
Ponizej wklejam wypowiedz czlowieka ktory znal osobe o nicku annaklay i pisze na
ten temat tak:

Marcin 'Cooler' Kulinski

More options Mar 23, 2:52 am
Newsgroups: pl.misc.dieta
From: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl>
Date: Fri, 23 Mar 2007 06:52:27 +0000 (UTC)

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> Gdzie u mnie widzisz złość?

Zdradza ja zjadliwy jezyk, jakiego wobec mnie uzywasz. Poslugujesz sie
nacechowanymi negatywnie epitetami, porownujesz do wielokrotnie przez Ciebie
rownanej z ziemia i gnojonej publicznie osoby. Gdybys potrafila rzeczywiscie
_rzeczowo_ odpowiedziec, to takie chwyty nie bylyby potrzebne, prawda?

> Konkretnie i na temat odpowiedziałam na Twoją
> prowokację i zarzuty.
> Za to Ty w odpowiedzi dokładnie je pominąłeś, a zaserwowałeś laurkę w
> stylu Annyklay... Nic na temat...

A co tu pisac? Mam Ci udowadniac, ze nie jestem bezmyslny, ze nie napisalem
zmanipulowanej, bezpodstawnej bzdury, czy ze nie kleje (cokolwiek w twoim
slowniku to oznacza)? Zastanow sie. Ja Ciebie personalnie nie zaatakowalem, to
Ty zaatakowalas mnie.

Nie zrobilem niczego ponad powiazanie ze soba dwoch _faktow_. Jeden z nich
sama uznalas, publikujac odnosnik do tekstu o wykrytej korelacji miedzy
podwyzszonym poziomem cukru a zwiekszonym ryzykiem wystapienia okreslonych
nowotworow u kobiet. Drugi nie jest zadna tajemnica: Kwasniewski wielokrotnie
uspokaja optymalnych, ze wyzsze, niz uznawane przez medycyne konwencjonalna za
normalne, poziomy glukozy nie stanowia dla nich zadnego zagrozenia. Gdzie tu
widzisz naduzycie czy manipulacje? Skoro macie podwyzszony poziom cukru we
krwi, to dotyczy was zwiekszone ryzyko zachorowania na okreslone nowotwory,
koniec i kropka. Naduzycia dopuscilas sie sama, _bezpodstawnie_ sugerujac, ze
ogolnie obowiazujace normy poziomow glukozy nie dotycza optymalnych, a ich
przekroczenie nie jest dla nich grozne. Gdzie masz na to dowody? Dowodem nie
jest niestety twoje glebokie przekonanie o tym, ze dieta Kwasniewskiego jest
najlepsza pod sloncem, i ze w zwiazku z tym wysokie poziomy glukozy u
stosujacych ja musza byc normalne i lepsze, niz niskie, obserwowane u
nieoptymalnych. Jednym slowem manipulowac probujesz Ty, nie ja.

==========koniec cytatu=======================

109. Data: 2007-08-16 05:54:27

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna T. napisala:

> Przecież UDOWODNIŁAM ci nagłówkami newsów, że jesteś Annąklay.

Niczego poza swoja szalenstwem oraz podloscia i nienawiscia do mnie i do
annaklay, nie udowodnilas.

Limit mojej cierpliwosci wyczerpalas. Myslalem, ze bedziesz na tyle rozsadna,
ze zaniechasz publicznego oczerniania mnie i dorabiania mi geby.
Niestety widze, ze jednak dobrowolnie tej paskudnej dzialalnosi nie zaniechasz.

W tej chwili wlasnie siedze sobie i przygotowuje materialy, ktore przesle na
twoj temat, tam gdzie juz dawno nalezalo je przeslac.
Uwazam, ze nalezy niestety odciac ci dostep do sieci internetowej. Innego
wyjscia nie ma. Ponadto informuje cie, ze tym razem bede zalatwial sprawe nie
przez abuse onetu :)

110. Data: 2007-08-16 07:41:40

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 18:37, "Szczepan Białek" wrote:
> [...]
> wyższość Świąt Wiekanocnych nad Bożym Narodzeniem. Wszak obie walczące
> strony są wyznawcami tego samego Guru. J. Kwaśniewski zaleca dwie diety:

Uważam, że te całe dietetowe molestowanie, to:

1. NTG --> diety
2. Pie*nie kotka za pomocą młotka!
Sorry za zbyt... hmm... brutalne ujęcie.
:)
Mój ojciec ma obecnie 86 lat, a mama odeszła w wieku 81.
I, daję słowo, nie wiedzieli nic o diecie Kwaśniewskiego!
A ja lubię to czym Oni mnie karmili!
Wiem, że nie będę jednak tak długo żyła, bo babcia, po której
odziedziczyłam schorzenia, żyła lat 41.
Ale to dzięki medycynie ja żyję już o wiele dłużej niż ona!
Dlaczego ci wyznawcy różnych diet nie podają wieku swoich nestorów?
Bo co? 60 - 70 lat? Toż prawie przeciętny wiek, ale wiek w którym
niektórym się rzuca na mózg!
No, mamy tego tu, na grupie, dowody!
Ba, śmiem twierdzić, że DK znacznie obniża wiek, w którym ta
przypadłość następuje:(

--
Pozdrawiam :)
JM

prosze o intrpretację eeg
Przepuklna kolana
Boląca skóra na stopie.
Re: ból zęba przy przeziębieniu
Gdzie najlepiej zagranicą przeszczep wątroby u dziecka - PILNE