optymalni na tej grupie

121. Data: 2007-08-17 10:28:57

Temat: Re: optymalni na tej grupie
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:fa3pnd$2qf$3@news.onet.pl...

> Czyli nie zaprzeczasz, że DO to biznes. No super. Brawo. Wreszcie.

A biznes - to coś złego? Nawet wegetarianie mają swoje zielone biznesy
i nie przyszło by mi do głowy potępiać istnienie np. wegetariańskich
restauracji, sklepów z wege żywnością, czy wege czasopism.

Mateuszu, ani BIZNES ani IDEOLOGIA same w sobie nie są niczym złym.
KAŻDA IDEA wymaga podparcia w BIZNESIE. Bez tego idea staje się martwa,
ewentualnie tylko wegetuje i w końcu jest skazana na niebyt.
Nawet św. Matka Teresa nie uniknęła w swej charytatywnej działalności
zjawiska biznesu.
Trzeba tylko UMIEĆ ODRÓŻNIĆ biznesy (i idee) korzystne od szkodliwych.
Ale dotyczy to wszystkiego i wszystkich - i trzeba po prostu się tego
nauczyć.

> Miło wiedzieć, że są optymalni, którzy nie owijają w bawełnę i mówią
> wprost, że DO to biznes, a nie żadna misja czy dobre wrażenie. Tylko
> dlaczego jako pole marketingowe tego biznesu wykorzystujecie tę grupę?

Obudź się. Sama medycyna jest BIZNESEM. A tu wiele już razy ktoś pytał
o konkretne namiary na "dobrego Lekarza". I otrzymywał odpowiedź
(niekoniecznie nie od optymalnych).

> Wystarczająco dużo, aby zaryzykować stwierdzenie, że tyle ile masz
> ich więcej, tyle jesteś mniej rozumna, pani Krystyno.

Twoja opinia o mnie mnie nie interesuje.

> Warzyw w dzieciństwie też Ci zabraniali, że tak się czepiasz tych
> biednych wegetarian na każdym kroku jak Was ta rzekoma Annaklay?

A gdzie ja się ich czepiam? Czy gdzieś widzisz, żebym nękała lub
obgadywała jakiegoś wegetarianina? Natomiast MNIE wegetarianie
bardzo chętnie oceniają...

> Widzę Pani Krysi nie spasował jej sposób dyskusji, oh jaka szkoda.

Oczywiście, że TAKI sposób dyskusji, jaki tu narzucasz - bardzo mi nie
odpowiada. I z opisem grupy też ma niewiele wspólnego, więc skończmy
tę "jałową" (nomen omen) dyskusję ad personam...

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

122. Data: 2007-08-17 12:44:06

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"

> A biznes - to coś złego? Nawet wegetarianie mają swoje zielone biznesy
> i nie przyszło by mi do głowy potępiać istnienie np. wegetariańskich
> restauracji, sklepów z wege żywnością, czy wege czasopism.

"Spam to niechciane elektroniczne wiadomości. Najbardziej rozpowszechniony jest
spam za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w Usenecie. Zwykle (choć nie
zawsze) jest wysyłany masowo.

Istotą spamu jest rozsyłanie dużej liczby informacji komercyjnych o jednakowej
treści do nieznanych sobie osób. Nie ma znaczenia, jaka jest treść tych
wiadomości. Aby określić wiadomość mianem spamu, musi ona spełnić trzy
następujące warunki jednocześnie:

1 treść wiadomości jest niezależna od tożsamości odbiorcy,
2 odbiorca nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie tej
wiadomości,
3 treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca wskutek jej
wysłania może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy."

--
Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

123. Data: 2007-08-17 13:32:45

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
> 3 treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca wskutek jej
> wysłania może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku do korzyści

Ale co to ma wspólnego ze mną?
Czepiaj się ludzi, którzy tu reklamują swoje własne produkty czy usługi.
To, co ja polecam - jest BEZPŁATNE i dostępne w sieci.

P.S.
Czemu nie jesteś konsekwentny?

Krystyna

P.S.
--
JaMyszko nie karm Trolla

PROSZE Cancer

124. Data: 2007-08-17 18:07:41

Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Aug 2007 00:21:11 +0200, "Jeff" <j...@v...pl> wrote:

>Mariusz napisal;

>A moze to ty jestes wlasnie taki kameleonem?

Buhahahahaha.
Czyżby? A niby kto ma do mnie jakieś zastrzeżenia?
Ja nie podpisuję się różnymi nickami z jednego adresu IP.
Chyba nie masz co robić i "szukasz dziury w całym".

>A kto cie tam wiem kim ty jestes?

A kim jesteś ty?
Jeff czy Annaklay? Po tym co zaczynasz teraz pisać to zaczynam wątpić
kim jesteś.
Nie mam obowiązku ujawniania swoich danych personalnych tobie czy też
komuś innemu.

>Po twoich wypowiedziach w tym watku
>i zachytach

Co ty bredzisz? Jakich zachwytach?

>na temat "uczonej" H.Clark i jej zappera, to roznie mozna myslec,
>zwlaszcza, ze ta psudonaukowa "terapia" bardzo popularna jest wsrod roznych
>polskich znachorow. Wielu z nich jest zwiazanych wlasnie z optymalnymi.
>A Optymalnik byl glownym jej propagatorem:)

Niestety, ale zadziałała ta pseudonaukowa "terapia" w przeciwieństwie
do tych naukowych medycznych. A co ty myślisz o H.Clark i jej tarapii
to już mnie nie interesuje. Może boli, że coś jednak działa nie po
twojej myśli?
I jeszcze jedno - nie przypisuj mnie do optymalnych, bo mnie ich dieta
nie interesowała i nie interesuje. Nie czytam też w przeciwieństwie do
ciebie "Optymalnika".

>No to gatuluje, ze sie wyzbyles dolegliwosci, ale czy to bylo dzieki H.Clark,
>to smiem powaznie watpic.

Mnie nie interesuje czy wątpisz czy nie.

Mnie interesuje moje zdrowie a nie twoja opinia czy innych.

>Oczywiscie, ze mi sie nie podoba i chyba dosc dokladnie i merytorycznie
>wytlumaczylem dlaczego.
>
>Mnie generalnie w ogole nie podobaja sie szarlatani wszelkiego kalibru.
>Juz wyjasnialem tez dlaczego. Ale jeszcze raz powtorze: uwazam, ze sa to
>w wiekszosci podli oszusci, zerujacy na ludzkim nieszczesciu i niewiedzy.
>Takich lajdakow nigdzie nie brakuje, tyle ze sa kraje w ktorych nie moga tak
>bezkarnie oszukiwac jak w tej chwili ma to miejsce w Polsce, bo w tych krajach
>dziala prawo ktore chroni czlowieka przed hienami w ludzkiej skorze.

A kto u ciebie nie jest szarlatanem? Wszyscy chyba to szarlatani.

Czyżby? Jednak wypowiadasz się, że Janus to szarlatan.

>Wspolczuje, ale mysle ze widocznie polscy pacjenci sa warci takich lekarzy.

Taaaaak?
Ja nie wstydzę się swojego pochodzenia i kraju, w którym mieszkam, a
Ameryka czy Kanada to dla mnie żaden rarytas.
Uważam też, że polscy pacjenci zasługują na prawdziwych i dobrych
lekarzy.
Poza tym w Ameryce, Kanadzie czy innym państwie też nie są same
omnibusy i superlekarze.

Mariusz

125. Data: 2007-08-18 00:11:23

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

no? zgłosi ktoś sprawę do ABUSE ewentualnie prokuratury? Mi to w sumie ryba,
bo raz na rok na newsy zaglądam (a i kruczków prawnych nie znam), ale innym
faktycznie musi ta sekta przeszkadzać.

Już nie wspomnę o tych wszystkich ludziach, którzy sobie zdrowie zniszczą
albo i życie stracą

--
www.vegie.pl

126. Data: 2007-08-23 11:35:31

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Rzeczywiscie, takiego pierdolenia jak ze strony tej Krystyna opty nie
> widuje sie czesto. Dla mnie najwazniejsza jest stylistyka, sposob
> pisania zdradza stan umyslu.... naprawde, czysty belkot, literatura z
> landschaftu.

Tak, stan umysłu, kultury, też. Tak. Sposób pisania. Tak.

prosze o intrpretację eeg
Przepuklna kolana
Boląca skóra na stopie.
Re: ból zęba przy przeziębieniu
Gdzie najlepiej zagranicą przeszczep wątroby u dziecka - PILNE