orgametril - luteina

1. Data: 2006-06-06 09:42:22

Temat: orgametril - luteina
Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

witam. Od ponad 8 lat leczę się na pco.Dosłownie cały czas jestem
na jakiś środkach hormonalnych. Przez 3,4 lata zażywałam Diane-35.
To była totalna porażka - złe samopoczucie, huśtawki nastrojów i
straszne tycie. Później inny ginekolog przepisał mi Orgametril.
Biorę go już 5 lat (18-25 dzień cyklu). Jestem zmuszona non stop
coś zażywać, bo gdy tylko przerwe - bez hormonów okresu nie mam.
Ostatnio zapytałam ginekologa, czy można przez tak długi czas
przyjmować hormony (w dodatku ten sam lek)... Coś pomamrotał i
stwierdzil, ze zamienimy Orgametril na Luteinę (doustną). Czy ma
ktoś doświadczenia, informacje na temat obydwu tych specyfików???
Który jest mniej szkodliwy, lepiej tolerowany przez oganizm? Ponoć
Luteina to naturalny progesteron ... Wczytałam też, że dużo
dziewczyn po Luteinie skarży się na bóle głowy, tycie. Dlatego mam
dylemat, czy zamieniać Orgametril na Luteinę, czy dalej faszerowac
się Orgametrilem??? A jeśli Luteina to doustną czy lepiej
dopochwową ? Doradzcie:)

2. Data: 2006-06-06 14:56:18

Temat: Re: orgametril - luteina
Od: GREENdestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 Jun 2006 02:42:22 -0700 *s...@i...pl* napisał/a:

> [...]
> stwierdzil, ze zamienimy Orgametril na Luteinę (doustną). Czy ma
> ktoś doświadczenia, informacje na temat obydwu tych specyfików???

Oba specyfiki mają działać jak progesteron wytwarzany normalnie w po
owulacji.

> Który jest mniej szkodliwy, lepiej tolerowany przez oganizm?

Który z nich jest lepiej tolerowany zależy od organizmu, a na swoim
przykładzie widzisz, że reakcje na podawane hormony mogą być skrajne.

> A jeśli Luteina to doustną czy lepiej dopochwową ? Doradzcie:)

O ile się nie mylę, luteina doustna jest tańsza niż dopochwowa, jednak
stosowanie dopochwowe pozbawione jest wielokrotnie nieprzyjmnych
"atrakcji", o których pisałaś. Część kobiet stosuje w ten sposób również
luteinę doustną.

Z pozdrowieniami

--
( ) GREENdestiny | gg: 1832817
--OO-- http://greendestiny.awardspace.com/

przetłuszczające się włosy :(((
ksiązki medyczne z lat60tych sprzedam tanio
Zagadka medyczna a może nie?
prosze o namiar na dermatologa
prosze o namiar na dermatologa