orgazm

1. Data: 2003-03-11 18:37:45

Temat: orgazm
Od: "karela odrowaz" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem z dojsciem do orgazmu podczas stosunku

2. Data: 2003-03-11 18:48:32

Temat: Re: orgazm
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam problem z dojsciem do orgazmu podczas stosunku

No coz nikt Ci na grupie w tym raczej nie pomoze. Udaj sie do specjalisty.
BTW podales bardzo duzo istotnych informacji... chociaz wiek trzeba bylo
podac.

--
Wise Man
#GG: 3226283

3. Data: 2003-03-11 19:38:53

Od: "Bozenna Pruchnik" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan <w...@b...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> BTW podales bardzo duzo istotnych informacji... chociaz wiek trzeba bylo

Nieee, Ty najmadrzejszy Wise-Man nie pomozesz?! Student medycyny, profesor
za razem w tematologii? Potrzebny Ci wiek? No ja mam 38 lat co mi doradzisz
mitomanie na moj poped seksualny? Cos mi sie wydaje, ze Ty jeszcze tego nie
robiles, a zadowalasz sie czasopismkami i bawisz sie ciagle swoim
mikroskopijnym ptysiem.

Bozenna P.

4. Data: 2003-03-11 20:24:32

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> robiles, a zadowalasz sie czasopismkami i bawisz sie ciagle swoim

Wow jak na 38 lat to powinnas sie wstydzic. Jaka szkole skonczylas jesli
mozna wiedziec. Ale to nawet dobrze. PLONK!

A prawda jest taka, ze pytania w stylu " boli mnie brzuch " pozostaja bez
odpowiedzi. Osoba ktora rozpoczynala watek nie wiem co chciala? Moze
chciala sie pochwalic. Wez sie najpierw zastanow.

Kolejny raz prosze nie czepiac sie mojego nicka. To o niczym nie swiadczy.
Wy macie rozne i ja mam taki, bo akurat na WP konto bylo wolne i nic innego
mi do glowy nie przychodzilo.

--
Wise Man
#GG: 3226283

5. Data: 2003-03-11 21:34:29

Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazwa do czegoś zobowiązuje ;-)))

>ptysiem

BUahahaaa sorry parsknąłem sobie troszkę...

pzdr
LN

6. Data: 2003-03-11 21:44:57

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nazwa do czegoś zobowiązuje ;-)))

> BUahahaaa sorry parsknąłem sobie troszkę...

Ja tez, ale odpisujesz pod zlymi postami... ;)

--
Wise Man
#GG: 3226283

7. Data: 2003-03-11 21:48:27

Temat: OT, było: Odp: orgazm
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bozenna Pruchnik <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b4le0d$gg6$...@i...gazeta.pl...
> [...]

nie
> robiles, a zadowalasz sie czasopismkami i bawisz sie ciagle swoim

Ta wypowiedź jest żenująca, po co w ogóle się odzywasz jeśli chcesz tylko
wylać tu jakieś swoje złośliwości? Napisz do WiseMana na priva, jeśli masz
do niego sprawę, a nie wychwalaj się tu wszem i wobec swoim wyrafinowanym
dowcipem od siedmiu boleści.
Bez pozdrowień,
Marvelle

8. Data: 2003-03-11 21:51:25

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> robiles, a zadowalasz sie czasopismkami i bawisz sie ciagle swoim

Jesteś złośliwa, bo nie masz orgazmu, czy nie masz orgazmu, bo jesteś
złośliwa?

kakrysa

9. Data: 2003-03-11 22:05:22

Od: "fo ma" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

:( może zmień faceta.foma

10. Data: 2003-03-11 23:03:00

Od: "beata kozak" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fo ma <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> :( może zmień faceta.foma

Dzieki , zmienialam ich wielu i nie ma roznicy , karioka3

pytanie o tabletki anty
pozycja Trendelenburga
czy jest wrod grupowiczow ginekolog?
Wrocław, Dobry Laryngolog - Poleccie
"Nie" dla sportu przy Roaccutane - czemu?!