ortodoncja w wawie

1. Data: 2001-05-05 11:07:07

Temat: ortodoncja w wawie
Od: "Zygmunt" <b...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jakie sa dobre przychodnie prowadzace ortodoncje dla doroslych w Warszawie?
Jakie sa przyblizone ceny (rzad wielkosci) wizyt, zabiegow, aparatow etc?
Moze znacie jakies linki na ten temat?

2. Data: 2001-05-05 16:32:10

Temat: Re: ortodoncja w wawie
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ortodonta, ktory rewelacyjnie poprawil zgryz agnieszce chylinskiej z O.N.A.
to dr. wyszomirska z kliniki enel na targowku. (tel. znajdziesz pod 913)

3. Data: 2001-05-11 17:48:39

Od: "Janusz W" <j...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> ortodonta, ktory rewelacyjnie poprawil zgryz agnieszce chylinskiej z
O.N.A.
> to dr. wyszomirska z kliniki enel na targowku. (tel. znajdziesz pod 913)

Polecam dra Morawskiego z Milanowka tel. 724 - 93 - 90 kom. 606 - 875 - 243
Niestety nie podam nazwisk znanych osobistosci, ktorym pomogl bo nalezy to
jak mi sie wydaje do tajemnicy lekarskiej. Moja zona (lat 42) zmienila
wyglad po dwoch
latach chodzenia do niego i pozbyla sie czesci kompleksow podczas gdy
jeszcze
10 lat wczesniej stomatolodzy krecili glowa, ze to juz za pozno na
interwencje
ortodontyczne.
Janusz - Warszawa

4. Data: 2001-05-14 10:51:09

Od: "morla" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie sa dobre przychodnie prowadzace ortodoncje dla doroslych w
Warszawie?
> Jakie sa przyblizone ceny (rzad wielkosci) wizyt, zabiegow, aparatow etc?
> Moze znacie jakies linki na ten temat?

GORĄCO POLECAM:
dr Ewa Czochrowska
ul. Żytnia 15 lok. 3
tel. 862-62-66

za górę (listopad 1999) zapłaciłam 1800 - biały (zamki)
za dół (luty 2000) zapłaciłam 1400 - srebrny (zamki)
(wiem że sa też kolorowe dla dzieci)
wizyty co miesiąc od 50 do 100 zł, zależy od rzeczy które są robione
Jest rewelacyjna, wcześniej leczono mnie bez skutku aparatami ruchomymi,
teraz w wakacje mam mieć ten aparat zdjęty, a nie minęły jeszcze dwa lata.
potem nosi się jeszcze przez rok aparat tylko na noc - zdejmowany - aby
utrwalić wyrównanie.

5. Data: 2001-05-14 20:39:00

Od: "Janusz W" <j...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morla" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> potem nosi się jeszcze przez rok aparat tylko na noc - zdejmowany - aby

Z calym szacunkiem dla p.dr.Czochrowskiej i Wyszomirskiej musze, jako
przekonany do metod wymienionego w poprzednim poscie ortodonty stwierdzic,
ze
niepowodzenie w przypadku stosowania aparatu ruchomego nie swiadczy o jego
nieprzydatnosci a tylko o braku orientacji kobiet w dziedzinie, jaka jest
mechanika.
Szanuje umiejetnosci kobiet w lozku :-))) ale do fizyki nie maja
najmniejszego polotu.
Janusz

PS. O ile mi wiadomo p.dr Wyszomirska przyjmuje aktualnie na Nowym Zjezdzie.

6. Data: 2001-05-15 21:01:25

Od: "alda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz W napisał(a) w wiadomości: <9dpfrc$jvv$1@news.tpi.pl>...

> [...]

>nieprzydatnosci a tylko o braku orientacji kobiet w dziedzinie, jaka jest

Co do powyższego zdania: co ma jedno z drugim wspólnego???

>Szanuje umiejetnosci kobiet w lozku :-))) ale do fizyki nie maja
>najmniejszego polotu.

Cóż za łaskawość......chciał szanowny Pan być szarmancki, ale chyba nie
wyszło;)
alda

7. Data: 2001-05-16 08:39:40

Od: "MD" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena napisał(a) w wiadomości: <3af42aac$1@news.vogel.pl>...

>ortodonta, ktory rewelacyjnie poprawil zgryz agnieszce chylinskiej z O.N.A.
>to dr. wyszomirska z kliniki enel na targowku. (tel. znajdziesz pod 913)

Polecam takze dr Kaminska, enel - oddzial na JanaPawla.
Staly aparat, przezroczyste zamki 1900, metalowe - 1400.
Nosze dopiero od miesiaca, poczatki sa trudne zapewniam ale mam nadzieje ze
bedzie warto.
Czy majac zalozony aparat na dwoch lukach (mam tylko gorny, ale potrzebuje
tez dolny) gorzej jest to zniesc niz majac na jednym, czy tez nie ma
zasadniczej roznicy? Prosze o opinie

8. Data: 2001-05-16 18:22:39

Od: "Janusz W" <j...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alda" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Co do powyższego zdania: co ma jedno z drugim wspólnego???

> Cóż za łaskawość......chciał szanowny Pan być szarmancki, ale chyba nie

To prawda. Napisac cos zgodnie z prawda, dowcipnie i nie obrazajac przy
tym nikogo to prawdziwa sztuka.
Zadziwia mnie i zlosci, ze tyle kobiet bierze sie za ortodoncje majac o tym
slabe
pojecie i co ciekawe wielu je chwali a one czesto juz nie wiedza co robic z
zarobionymi pieniedzmi. Moze to jest tak, ze jesli ktos utopi w tym duze
pieniadze
z mizernymi rezultatami to nie za bardzo ma ochote sie chwalic.
janusz

9. Data: 2001-05-28 12:21:19

Od: "morla" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy majac zalozony aparat na dwoch lukach (mam tylko gorny, ale potrzebuje
> tez dolny) gorzej jest to zniesc niz majac na jednym, czy tez nie ma
> zasadniczej roznicy? Prosze o opinie

nie ma zadnej różnicy!!!
Monika

10. Data: 2001-05-30 06:51:27

Od: "MD" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

morla napisał(a) w wiadomości: <9etfq9$7r7$1@news.tpi.pl>...

> nie ma zadnej różnicy!!!
>Monika

Mam jeszcze jedno pytanie: czy jest jakis sposob na to zeby te przezroczyste
zamki tak szybko sie nie przebarwialy? (nie jest to kwestia higieny, bo
czyszcze naprawde solidnie).

pozdrawiam
dorota

anoreksja
Nie czytaj. Stulejka robiona specjalnie!!!!
Czy embrion ludzki jest człowiekiem...
Bolace kolana
narkoza