ortodonta

1. Data: 2003-11-15 19:48:55

Temat: ortodonta
Od: "Karol" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakim wieku ma jeszcze sens wizyta u ortodonty? Coraz to czytam ze u
dorosłych mozna jeszcze probowac korekcji, ale czy 27 lat to juz aby nie za
dużo ( wszystko skostniałe:))? Mam zgryz krzyżowy otwarty leczony przez parę
lat tylko dziwną czapeczką zakładaną na noc która spowodowała zapalenia
dziaseł i lekką paradontozę. Dziedziczne bo ojciec ma to samo, czy pozostaje
tylko interwencja chirurgiczna albo pogodzenie sie z faktem?
A jesli nie, to czy ktos nie poleciłby jakiegos dobrego specjalisty w
Krakowie.
Pozdrawiam
Karol

2. Data: 2003-11-15 20:06:30

Temat: Re: ortodonta
Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiek nie ma różnicy remodelizacja kości zachodzi przez całe życie dlatego
zeby można przesówac w dowolnym przedziale wiekowym

3. Data: 2003-11-15 21:35:39

Od: "monika" <o...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakim wieku ma jeszcze sens wizyta u ortodonty?

W każdym - no powiedzmy, prawie w każdym ;-)

Mam zgryz krzyżowy otwarty leczony przez parę lat tylko dziwną czapeczką
zakładaną na noc która spowodowała zapalenia dziaseł i lekką paradontozę.
Dziedziczne bo ojciec ma to samo, czy pozostajtylko interwencja chirurgiczna
albo pogodzenie sie z faktem?

Myślę, że przy takiej wadzie leczenie będzie wiązało sie z założeniem aparatu
stałego. To na pewno zgryz krzyżowy czy może progenia..? (bo jeśli progenia, to
w tym przypadku leczenie chirurgiczne jest prawdopodobne).

A jesli nie, to czy ktos nie poleciłby jakiegos dobrego specjalisty w
Krakowie.

Niestety, nie jestem z Krakowa, więc ciężko mi kogoś polecić (jednak spytam się
koleżanki, która właśnie "urzęduje" w Krakowie)

Pozdrawiam, Monika

Tarczyca a ciąża
..:: laserowa korekcja wad wzroku ::.
problem z oczami