ortodonta Wwa

1. Data: 2006-10-16 11:43:55

Temat: ortodonta Wwa
Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytalam na dzieciach mlodszych po czym zdalam sobie sprawe ze to raczej ze
starszymi dziecmi sie chodzi do ortodonty:-) Czy moze ktos polecic ortodonte
w Wwie? Dowolna dzielnica, lecznica, itp.

Marta, Kubus (6,6), Krzys (4,1) i Jas (10 mies)

2. Data: 2006-10-16 18:28:41

Temat: Re: ortodonta Wwa
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zapytalam na dzieciach mlodszych po czym zdalam sobie sprawe ze to raczej
> ze starszymi dziecmi sie chodzi do ortodonty:-) Czy moze ktos polecic
> ortodonte w Wwie? Dowolna dzielnica, lecznica, itp.

Pani doktor Gawryluk, lecznica Dentalclub
http://www.dentalclub.com.pl/pl/index.php
Joanna (syn Michał 19 lat, córka Anna 17 lat)
http://jduszczynska.republika.pl/

3. Data: 2006-10-19 07:13:04

Od: "do*ska" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze starszymi dziecmi sie chodzi do ortodonty:-) Czy moze ktos polecic
> ortodonte w Wwie? Dowolna dzielnica, lecznica, itp.

Tu mogę plecic. Sama chodzilam z dobrym skutkiem.
Dr Piotr Fudalej ma gabinety w 2 miejscach w Warszawie
http://www.orto.waw.pl/
Dorota, mama Joasi (1.04.2001) i Pawelka (4.07.2003)

złodziej w klasie
Trudna rozmowa z rodzicami...
nie wiem czy już było ale czadowe wycinank i;-)
Czy 10 latkowi mozna dać cos na poprawę koncentracji??
muzyka - poradźcie mi coś