Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.

1. Data: 1999-12-29 15:51:03

Temat: Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.
Od: d...@a...com (DonJose) szukaj wiadomości tego autora

>najlepsze będą rurki ( takie krótkie, ścięte pod pewnym kontem - gnocci ?),

Gnocchi, to sa nasze kopytka. Rzeczywiscie, powinny im przypasc do gustu.

1. Data: 1999-12-29 19:22:46

Od: "Slavek S." <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

DonJose wrote:

> Gnocchi, to sa nasze kopytka. Rzeczywiscie, powinny im przypasc do gustu.

mylisz sie:
Gnocchi to nie polskie kopytka, sa one na bazie ziemniaczkow ale to tylko jedyne
podobienstwo.\

podaje prosty przepis:

Gnocchi

4 ziemniaczki
1 cale jajko,
Parmessan ser
szczypta galki muszkatalowej i cynamonu,
sol, pieprz,
maka lub maka ziemniaczana.

Ugotowac ziemniaki i pozwolic im podeschnac w goracym piekarniku albo lepiej
upiec je w piekarniku. Gdy ostygna, rozgniesc lub przepuscic przez maszynke do
miesa razem ze wszyskimi ingrediencjami z wyjatkiem Parmessan' u, jesli zbyt
zadkie to dodac make ziemniaczana lub pszenna. Formowac walek okolo 2 cm
srednicy i odcinac 2 cm kawalki. Gotowac w osolonej wodzie. Po ugotowaniu
odcedzic i posypac Parmessan'em.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 1999-12-29 19:49:45

Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Penne, penne rigate chlopie. Gnocchi to faktycznie takie nasze kopytka, jeno
plaskate. Przepisik mniamusny - wypróbuje jak przestanie mnie mdlic na widok
jedzenia (ach te swiateczne orgie kulinarne) .
Herbatka
DonJose wrote in message <1...@n...aol.com>...

>Gnocchi, to sa nasze kopytka. Rzeczywiscie, powinny im przypasc do gustu.

Re: co dać Włochom do jedzenia :-)
Re: Achtung Pasztet
Re: Makarony
HALO