osad na zebach

1. Data: 2002-04-24 13:13:33

Temat: osad na zebach
Od: matmaz <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze!
Mam problem z okropnym osadem na zebach po, przyznaje, papierosach i
kawie. Ostatnio kupilem sobie elektryczna szczoteczke do zebow i ten
paskudny nalot powoli schodzi. Mam do was w zwiazku z tym pytanie.
Jakiej pasty, ewentualnie czegos innego, powienienem uzywac czyszczac
zeby tak, aby jak najszybciej i z jak najlepszym skutkiem pozbyc sie
tego swinstwa z zebow. (Slyszalem cos o sodzie oczyszczonej...).
No i prosze, nie mowcie zebym rzucil palenie i przestal pic kawe...
:-) tylko w miare mozliwosci podzielcie sie jakas rada!!!
Wiem tez, ze z takim kamieniem poradzilby sobie stomatolog, ale...
wstyd mi do niego isc z brudnymi zebami...
Z gory dziekuje
Pozdrawiam
mateusz

2. Data: 2002-04-24 13:26:47

Temat: Re: osad na zebach
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "matmaz" napisał ...

> Mam problem z okropnym osadem na zebach po, przyznaje, papierosach i
> kawie.
/.../
> Jakiej pasty, ewentualnie czegos innego, powienienem uzywac czyszczac
> zeby tak, aby jak najszybciej i z jak najlepszym skutkiem pozbyc sie
> tego swinstwa z zebow.
/.../
> Wiem tez, ze z takim kamieniem poradzilby sobie stomatolog, ale...
> wstyd mi do niego isc z brudnymi zebami...

Nie wstydź się, on nie takie rzeczy widział. :-)
Używaj past typu "dla palaczy" (np. Clinomyn, Pearl Drops),
ale cudów nie ma - sam kamienia i osadu "do zera"
nie usuniesz.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2002-04-24 14:51:13

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "matmaz" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Wiem tez, ze z takim kamieniem poradzilby sobie stomatolog, ale...
> wstyd mi do niego isc z brudnymi zebami...

Ja bym radzila wybrac sie do dentysty na zabieg wybielania zebow. Efekt jest
naprawde zadowalajacy i przede wszystkim dlugotrwaly.
Zajrzyj na http://www.primadent.com.pl

--
pozdrawiam,
Elvira

4. Data: 2002-04-24 16:58:26

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" napisała ...

> Ja bym radzila wybrac sie do dentysty na zabieg wybielania zebow. Efekt
jest
> naprawde zadowalajacy i przede wszystkim dlugotrwaly.

Efekt jest, owszem, zadowalający (na ogół). Długotrwały też. :-)
Tylko nijak się ma do kwestii powstawania kamienia
i osadu nazębnego. Wybielanie powoduje trwałą zmianę
koloru zębów, ale nie jest przecież tarczą ochronną
przeciw osadom z kawy, herbaty, papierosów itp.
Te i tak powstają (u jednych szybciej, u drugich wolniej -
kwestia tendencji) i trzeba je usuwać - tak samo z zębów
wybielonych, jak i nie wybielanych.

Pozdrawiam !
Mała Mi

5. Data: 2002-04-24 17:13:11

Od: "malgosia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj...
moze ja i własne doświadczenie:)))
jezeli chodzi o kamień(i próchnicę)pasta ELMEX,płyn do płukania jamy
ustnej....(ta firma produkuje również coś co w szkole nazywało się
fluoryzacją.....i stosuje się to raz w tygodniu,a z pewnością sie przyda)
kamień.......pasta(rewelacyjna przy krwawieniu dziąseł i jako zapobiezenie
paradontozie)LACALUT ACTIV PLUS.......
.......a jezeli chodzi o wybielenie zębów-polecam pastę francuską-diamentowa
emalia-spytaj w aptece ,napewno wiedzą co to.............
pozdrawiam
Małgorzata

jeśli masz pytania pisz: t...@p...onet.pl :))))

6. Data: 2002-04-24 17:21:18

Od: "Krzychu" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiem tez, ze z takim kamieniem poradzilby sobie stomatolog, ale...
> wstyd mi do niego isc z brudnymi zebami...

Blend-a-med Soda.
Goraco polecam.
PS. W kwestii wyjasnienia- nie jestem
przedstawicielem firmy SmithKlineBeetham ;-)

7. Data: 2002-04-24 21:45:57

Od: "Csirke" <c...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "matmaz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
| Drodzy Grupowicze!
| Mam problem z okropnym osadem na zebach [ciach]

Proponuje kupic sobie paste wybielajaca zeby do mycia codziennego oraz
specjalna paste dla palaczy do uzywania raz w tygodniu. Pasty wybielajace
zawieraja sode, ktora powoduje zmiane koloru kosci, natomiast te dla palaczy
maja specjalne substancje scierne, ktore powoli likwiduja nalot. Moj
stomatolog przestrzegal mnie przed uzywaniem tych ostatnich czesciej,
poniewaz istnieje mozliwosc powaznego uszkodzenia szkliwa.

IMVHO powinienes jednak odwiedzic lekarza i poddac sie zabiegowi usuwania
kamienia, poki jeszcze nie uszkodzil dziasel i miejsc, w ktorych lacza sie
one z zebem. O ile dziurke w kosci mozna zalepic, o tyle wspomniane
uszkodzenia sa praktycznie nieodwracalne. Stomatolog zaleci ci tez
najodpowiedniejsza metode dbania o higiene jamy ustnej.

Pzdr
Csirke

8. Data: 2002-04-25 17:15:51

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Stomatolog jhest od tego zeby czyscil zeby z kamienia.
Kazdy powinien,dwa razy do roku,poddawac sie zabiegowi czyszczenia
zebow i dziasel.
Kamien obniza poziom dziasel i doprowadza do stanu kiedy zdrowe zeby
zaczynaja wypadac.
Jezeli dziasla krwawia,to juz jest poczatek paradontozy.
Radze jak najszybciej isc do dentysty.

Elbarcadero

9. Data: 2002-04-25 21:28:58

Od: "Zhan" <a...@1...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Blend-a-med Soda.
> Goraco polecam.
> PS. W kwestii wyjasnienia- nie jestem
> przedstawicielem firmy SmithKlineBeetham ;-)

no bo jestes z procter & gamble? ;)

10. Data: 2002-04-26 09:50:50

Od: <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym radzila wybrac sie do dentysty na zabieg wybielania zebow. Efekt jest
> naprawde zadowalajacy i przede wszystkim dlugotrwaly.
> [...]

A ile mniej więcej kosztuje taki zabieg Elviro i czy każdy dentysta potrafi go
wykonać? Bardzo proszę o odpowiedź.

Veronika

termoregulacja skóry
Bilobil, lecytyna, ginkofar...
duża krótkowzroczność vs poród naturalny
senność, ospałość
kolano