oscypki

1. Data: 2006-06-09 08:07:21

Temat: oscypki
Od: oshin dorota bugla <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, z nienacka :)
Poszukuję w Warszawie lub Krakowie sklepu, w którym można kupić oscypek,
ale wic polega na tym, że muszę być pewna, że mnie tam w konia nie
zrobią i sprzedadzą owczy, a nie krowi lub mieszany.
Moje młode uczulone na mleko, a ja bez sera żyję marnie. Sama oscypki
rozróżniam tak na słowo honoru, a tu mi pewność potrzebna.
Znacie może takie pewne przybytki?

--
oshin, na diecie "bezmlecznej" buuuu

PS. Choroba a czy owczy oscypek na pewno nie ma dodatków pochodzenia
krowiego???

2. Data: 2006-06-09 08:35:38

Temat: Re: oscypki
Od: m...@e...pl (Monika A. Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

Witaj oshin,

W Twoim liście datowanym 9 czerwca 2006 (10:07:21) można przeczytać:

>PS. Choroba a czy owczy oscypek na pewno nie ma dodatków pochodzenia
>krowiego???

Owczy to owczy, 100% owcy ;-) Mieszane oscypki też są, ale nie
nazywają się owczymi.

--
Pozdrowienia,
Monika A. Kowalczyk

--------------------
W polskim Internecie są setki milionów stron. My przekazujemy Tobie tylko najlepsze z
nich!
http://katalog.panoramainternetu.pl/

3. Data: 2006-06-09 09:18:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"oshin dorota bugla" <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl> wrote in message
> [...]
>
> --
> oshin, na diecie "bezmlecznej" buuuu
>
> PS. Choroba a czy owczy oscypek na pewno nie ma dodatków pochodzenia

Sezon jest, owce się doją to i ser owczy powinien być - najlepiej u
górali...

4. Data: 2006-06-09 09:47:29

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin dorota bugla napisał(a) 9/06/2006 10:07:

> Poszukuję w Warszawie lub Krakowie sklepu, w którym można kupić oscypek,
> ale wic polega na tym, że muszę być pewna, że mnie tam w konia nie
> zrobią i sprzedadzą owczy, a nie krowi lub mieszany.

Ja bym spróbowała w sklepach z ekologiczną żywnością, sądzę że tam jest
większa gwarancja że ser będzie naprawdę owczy. Takie przybytki są zazwyczaj
w centrach handlowych, może też w klepach Chłopskiego Jadła (jest na pewno
na Chmielnej w Warszawie).

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

5. Data: 2006-06-09 09:48:32

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin dorota bugla" <oshin@no_spam.engram.psych.uw.edu.pl>
napisał w wiadomości news:e6ba76$lel$1@achot.icm.edu.pl...
> [...]
> Moje młode uczulone na mleko, a ja bez sera żyję marnie. Sama oscypki
> rozróżniam tak na słowo honoru, a tu mi pewność potrzebna.

Witaj, powodzenia.

Nigdzie poza targiem w Zakopcu nie widziałem oscypków z mleka owczego. Tą
regionalność produktu mozna sobie o kant d... potłuc - wszystkie, ktore
przeglądam, są z krowiego.

Chociaż... w Warszawie winien byc sklep typu Slow Food (albo w Konsatncinie
pod Warszawą, cos mi po łbie chodzi, ze widziałem reklamę). Może tam?

Pozdrawiam

DJD

6. Data: 2006-06-09 10:06:44

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aloha
jeśli chodzi o KRK to możesz spróbowac od 'prywatnych importerów' na
Kleparzu (starym i nowym) oraz ew w sklepie 'góralskim' na Królowej
Jadwigi. Również widziałem w Almie, rok temu, teraz też powinni miec.
Alma == Galeria Kazimierz lub Pilotów 6

pzdr, scoo

7. Data: 2006-06-09 10:38:41

Od: "yuras" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale wic polega na tym, że muszę być pewna, że mnie tam w konia nie zrobią
> i sprzedadzą owczy, a nie krowi lub mieszany.

Jedyne ktore dostaje i sa z owczego mleka sa te ktore przywozi mi moj
przyjaciel z Milowki .Poznac je mozna po tym ze bardziej "skrzypia" w zebach
.Reszta u ceprow na 99%
z krowiego ,owcze to tylko jechac do bacow, tam gdzie je wyrabiaja .
Pozd
juras

8. Data: 2006-06-09 10:46:41

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moje młode uczulone na mleko, a ja bez sera żyję marnie. Sama oscypki
> rozróżniam tak na słowo honoru, a tu mi pewność potrzebna.

W Warszawie na odcinku Kruczej pomiędzy Chmielną a Alejami Jerozolimskimi
sprzedaje taki pan... wygląda sensownie i gada sensownie, jego owcze oscypki
wyglądają na owcze (jak ma) - myślę, że jak mu powiesz, o co biega, to
przywiezie taki na 100%.
Pozdrawiam, Agata

9. Data: 2006-06-09 11:20:32

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):

> [...]
>
> Chociaż... w Warszawie winien byc sklep typu Slow Food (albo w Konsatncinie
> pod Warszawą, cos mi po łbie chodzi, ze widziałem reklamę). Może tam?

Konstancin, Stara papiernia, sklep Winniczek.
aga

10. Data: 2006-06-09 11:23:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"notujaca" <n...@g...pl> wrote in message

> [...]
> zazwyczaj
> w centrach handlowych, może też w klepach Chłopskiego Jadła (jest na pewno

Witam!

W Warszawie jest sklep "nabiałowy" naprzeciw Megasamu - na początku
Puławskiej, chyba jedyny zaopatrywany prosto z Zakopca.

ciasto na gofry - jakie jest najlepsze
(jakie) techniki zagęszczania sosów
Kotlety mielone rybne!
Jeszcze jeden argument za RO