osłabienie?

1. Data: 2007-03-21 17:46:43

Temat: osłabienie?
Od: "Tomek" <o...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

od kilku tygodni mam problem z ogolnym chyba osłabieniem

jestem po zapaleniu płuc ktore mialem 2 miesiace temu, wydawalo mi sie ze
wrocilem juz do sil... a tu jednak

dodam jeszcze ze niestety mam nerwice a wiec biore leki seroxat i passiflora
jesli cos wam to mowi ...

pytanie za 100% pkt dlaczego tak szybko jestem padnięty ? 12 godzin na
nogach (studiuje) i zwłoki ze mnie

2. Data: 2007-03-21 19:07:21

Temat: Re: osłabienie?
Od: "addz" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zmęczenie może być objawem nerwicy. Może seroxat już na Ciebie nie
działa. Może czas na terapię.

Pozdro,
Adam

3. Data: 2007-03-21 19:49:32

Od: "Tomek" <o...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

biore dopiero 7 dzien,
dzisiaj dostalem objawow "widzenia spoznionego"

zastanawia mnie jeden fakt, czytalem ze ludzie dostali na poczatek 10 mg i
tyle biora... ja dostalem 20 mg od razu i taka dawke mam co dzien,

Użytkownik "addz" <a...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
Zmęczenie może być objawem nerwicy. Może seroxat już na Ciebie nie
działa. Może czas na terapię.

Pozdro,
Adam

stłuszzenie wątroby
krople do oczu
Dlugosc zycia ludzi z przeszczepem serca
nocne Video EEG
Doxycyclinum i pokrzywka na skórze