osrodek terapii???

1. Data: 2001-11-06 16:35:40

Temat: osrodek terapii???
Od: "venus" <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc grupowicze,

mam pytanie -
szukam osrodka terapii gdzie moglbym porozmawiac z psychologiem, warszaty
lub cos w tym stylu, gry zabawy itp....- to mozna znalezc - ale ja szukam
takiego osrodka gdzies w terenie, w plenerze , nad woda w gorach??
czy istnieje cos takiego???
prosze jezeli ktos z was wie gdzie moglbym znalesc taki osrodek o podanie mi
adresu, tel, www .............

serdecznie dziekuje

Albert

1. Data: 2001-11-06 18:42:22

Temat: Re: osrodek terapii???
Od: "AB" <b...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "venus" <g...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy istnieje cos takiego???
> prosze jezeli ktos z was wie gdzie moglbym znalesc taki osrodek o podanie

W jakim miescie? (przepraszam, jezeli jest to gdzies podane lub sie jakos
znacie)
Znam taki osrodek we Wroclawiu, wiec jezeli jestes chcesz to pisz:)

Asia

system ćwiczeń
Warszawa 7.12.2001
Muzyka dobra na wszystko - domowa muzykoterapia
psychoterapia a szamanizm
apatia