ostatnia burda xxx -pytanie

1. Data: 2003-04-04 18:59:59

Temat: ostatnia burda xxx -pytanie
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś posiada ostatnią burdę krzyżykową?? Tam na drugiej stronie okładki
jest przelicznik aridany na dmc - czy mogłabym prosić o zeskanowanie i
przesłanie mi - będę wdzięczna :)))

Dziękuję bardzo
Magda

1. Data: 2003-04-04 20:27:00

Temat: Re: ostatnia burda xxx -pytanie
Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!!

> Czy ktoś posiada ostatnią burdę krzyżykową?? Tam na drugiej stronie
okładki
> jest przelicznik aridany na dmc - czy mogłabym prosić o zeskanowanie i
> przesłanie mi - będę wdzięczna :)))

Jeśli mogę prosić to ja też bym była zainteresowana tym przelicznikiem.
Wszędzie go szukam i nigdzie nie mogę znależć.
Z góry dziekuję :o)
Pozdrawiam
Kaśka "CooK!" (Wrocław)

1. Data: 2003-04-05 06:24:41

Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
: Czy ktoś posiada ostatnią burdę krzyżykową?? Tam na drugiej stronie
okładki
: jest przelicznik aridany na dmc - czy mogłabym prosić o zeskanowanie i
: przesłanie mi - będę wdzięczna :)))
:
: Dziękuję bardzo
: Magda
:
:

Poszło na priv
Monika z Poznania

1. Data: 2003-04-05 15:02:04

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszło na priv

Ale ja nie chciałam programiku tylko konkretnie ten przelicznik :((

Magda

1. Data: 2003-04-06 13:07:07

Od: "Tes" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula wrote:

> Ale ja nie chciałam programiku tylko konkretnie ten przelicznik :((
>
> Magda

Ter przelicznik jest, moim zdaniem, beznadziejny.
Chciałam poszukać odpowiedników DMC w
pojskiej ariadnie i z 30 kolorów znalazłam chyba
z 5. Ten program jest o niebo lepszy.

tes

1. Data: 2003-04-07 16:54:43

Od: "CooK!" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!

heh... i znów się okazało że wystarczy trochę pogłówkować a problem się
rozwiązuje :o). pare postów wcześniej sama szukałam przelicznika (dostałam
programik za który dziękuję 100-krotnie), a potem poszukałam i jest.
znalazłam go na stronach firmy Ariadna. nie wiem czy jest tam wszystko i czy
o to konktretnie chodziło ale to zawsze jakaś opcja. oto link:
http://www.ariadna.com.pl/mulina_tabela.htm

pozdroofka
Kaśka "CooK!"

przerobienie Animal Baby
xxx kartki z kwiatem
wzór czapeczki dla niemowlaka na drutach
Zapomniałam link
Prace naszej koleżanki