wzór czapeczki dla niemowlaka na drutach

1. Data: 2003-04-04 17:55:41

Temat: wzór czapeczki dla niemowlaka na drutach
Od: "Jadwiga Bodziony" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Czy ktoś ma wzór takiej czapeczki,najlepiej w języku polskim i mógłby mi
przysłać?
Jadzia

1. Data: 2003-04-04 18:01:51

Temat: Re: wzór czapeczki dla niemowlaka na drutach
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałan na priv :)))

Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-04-05 13:57:03

Od: "iza" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wysłałan na priv :)))
>
> Pusia(Białystok)
Witam
Chętnie też bym otrzymała , właśnie zostałam ciocią :-)
Witam na grupie
SaNi

1. Data: 2003-04-05 16:11:01

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętnie też bym otrzymała , właśnie zostałam ciocią :-)
> Witam na grupie
> SaNi

Poszło na priv,nie tylko czapeczki :))
Pusia

1. Data: 2003-04-05 16:33:39

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszło na priv,nie tylko czapeczki :))
> Pusia

Wszystko wrociło z powrotem:(((((chyba masz pełna skrzynke
Pusia

1. Data: 2003-04-05 16:49:29

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko wrociło z powrotem:(((((chyba masz pełna skrzynke
> Pusia
nie właśnie sprawdzałam :-( , spróbuj ten adres s...@w...pl
SaNi

1. Data: 2003-04-05 19:12:46

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wszystko wrociło z powrotem:(((((chyba masz pełna skrzynke
> Pusia
Teraz doszło Jesteś wielka !!!!
O to chodziło , jeśli można o więcej :-)
Może ktoś się orientuje czy są jakieś strony ???
Właśnie wróciłam od małej jest słodziutkaaaaaaaa :-)
Pozdrawiam
SaNi

1. Data: 2003-04-05 20:16:27

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz doszło

Wysłałam troszke wiecej ale dostalam komunikat-cytuje-....za duzo wiadomosci
w jednym czasie-odmowa przyjecia-ochrona antyspamowa........pierwszy raz na
oczy taki komunikat widzialam :)))wysle "resztki"jeszcze jutro
Pozdrawiam
Pusia

1. Data: 2003-04-05 20:27:59

Od: "iza" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> oczy taki komunikat widzialam :)))wysle "resztki"jeszcze jutro
Super, dzięki :-)
Nie wiem czemu taki komunikat :-(
Mam konto na wp nie wiem gdzie sa większe ??
Trochę się zbiegło z wysyłaniem Wiesi, wiec może dlatego ale odbieram na
bieżąco :-)
Pozdrówka
SaNi

Zapomniałam link