frywolitki

1. Data: 2003-04-04 14:08:23

Temat: frywolitki
Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wpadlam ostatnio na pomysl, aby nauczyc sie robienia frywolitek. I tu zaczely
sie problemy. Nie moge znalezc podstaw. Trafilam wprawdzie na strone
angielska, ale robotki z "komputerem w reku" jakos mi nie odpowiadaja, a
wydruk ze zdjec jest malo czytelny. Czy wiedza moze Panie o szkolce
frywolitkowania w postaci ksiazkowej lub czasopismowej. Nie moge takze kupic
czolenka. Mieszkam we Wroclawiu i we wszystkich pasmanteriach widze tylko
zdziwione oczy ekspedientek.
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-04-04 14:44:05

Temat: Re: frywolitki
Od: " Ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zarówno czólłenko jak i kurs można kupić w "Kokardce" nie pamiętam w tej
chwili namiarów ale są w archiwum

Pozdrawiam

Ania

1. Data: 2003-04-04 15:08:39

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czółenka we Wrocławiu są. Mozna kupić bez problemu.
Choćby w pasmanterii pod nasypem przy ul. Klejowej
(w poblizu placu przy Zielińskiego). Byłam niedawno i były.
Sa też w małej pasmanterii przy Podwalu i jak na tę pasmanterię, są tanie.
Mira Z. (Wrocław)

Użytkownik "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b6k3kn$ce7$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-04-04 19:09:39

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czolenka. Mieszkam we Wroclawiu i we wszystkich pasmanteriach widze tylko

Znam parę pan, ktore zakupiły kaseteę z Kokardki i nauczyło się robic
frywolitki. Ja sama prowadziłam pare kursów i uczyłam frywolitek i tez
widziałam tę kasetę. I oceniając okiem fachowca ;-) uważam, że pani tam bardzo
fajnie tłumaczy i mo żna pokumać. Nie wiem jak tobie, ale mi samej trudno uczyc
się z gazety. Frywolitke jednak najlepiej zrozumiec jak ktos pokazuje. WQiem,
że były kiedys linki do stron, gdzie są filmiki wmontowane. Może warto
przeszukac archiwum... W każdym razie - powodzenia w nauce FRYWOLKOWANIA (jak
to nazwał mój znajomy)
pozdr z Poznania
annaweronika

1. Data: 2003-04-04 21:11:12

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś jest bardzo uparty to nawet z internetu potrafi się nauczyć, ja jestem
przykładem .
Oto kilka przydatnych stron:

http://www.gagechek.com/slb/demo/demo.html
http://www.snowgoose.cc/friv/
http://www.thisntat.com/lessons1.html
http://www.123.net/~carlson/index.html
http://www.picotnet.com/TatOnline/tatting_instructio
n.htm

Pozdrawiam i życzę wytrwałości w nauce.

Lucy

1. Data: 2003-04-04 21:33:55

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zeskanowałam kurs rysunkowy po polsku. Mogę Ci przesłać na priva trzy zipy,
razem 3,7 mega. Poza tym polecam witrynę frywolitkową po angielsku. Jest tam
mnóstwo informacji i wzorów oraz kurs ze zdjęciami.
http://www.geocities.com/tatrasutra/home.html
Pozdrawiam
Jandulka

http://www.gazeta.pl/usenet/