Witam serdecznie

1. Data: 2003-04-04 12:07:50

Temat: Witam serdecznie
Od: "Dagmara Strumińska" <s...@c...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywam sie Dagmara Struminska i mieszkam w Gdansku. Wyszywam, przede
wszystkim krzyzki, od okolo 15 lat (zaczelam dosc mlodo), wiec oczywiscie
dopiero teraz moje prace sa coraz dojrzalsze :)
Zapraszam na moja strone, gzdie mozna zobaczyc kilka z moich "lepszych"
prac: http://chemik.chem.univ.gda.pl/~strumyk/haft.htm
Uwielbiam Lanarte, w przeciwienistwie do ich cen :)
Lubie tez australijke Jill Oxton. Z sieci, ehh, jest tego tyle.
Stawiam pierwsze kroki w PCStitchu, cos tam kombinuje, ale praca i inne
zajecia (szkolenie psow) nie pozwalaja na wiele.
Serdecznie pozdrawiam
Dagmara

1. Data: 2003-04-04 12:24:21

Temat: Re: Witam serdecznie
Od: y...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Stawiam pierwsze kroki w PCStitchu, cos tam kombinuje, ale praca i inne
> zajecia (szkolenie psow) nie pozwalaja na wiele.

Witaj Dagmarko! Fajnie ze jest nas tu coraz więcej nowych.Bardzo mi się
podobają Twoje prace. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z krzyżykami.
Pozdrawiam
Ylona

1. Data: 2003-04-05 13:51:14

Temat: Odp: Witam serdecznie
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dagmara Strumińska <s...@c...univ.gda.pl> w wiadomości do
grup
> Zapraszam na moja strone, gzdie mozna zobaczyc kilka z moich "lepszych"
> prac: http://chemik.chem.univ.gda.pl/~strumyk/haft.htm
> Uwielbiam Lanarte, w przeciwienistwie do ich cen :)

A;le patrzac na efekt, chocby "raczek" warto jednak haftowac na
podrtasowanej kanwie, prawda? A jak ona wygladala? Malowana?

pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2003-04-05 14:08:37

Od: "Dagmara Strumińska" <s...@c...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A;le patrzac na efekt, chocby "raczek" warto jednak haftowac na
> podrtasowanej kanwie, prawda?

Ojjj, prawda :)

> A jak ona wygladala? Malowana?

Gotowa kanwa z Lanarte, chyba z nadrukiem, bo tylko z jednej strony kolor.
Podobna jest z wroblami, na zdjeciu nie widac, miala takie lekkie zielonkawe
znaczenia.
Lata temu (laboga, juz 10 :) w Jill Oxton's Cross Stitch znalazlam przepis
na malowanie akrylami na materiale i haftowanie na tym. Daje niesamowity
efekt.
dagmara

1. Data: 2003-04-05 16:11:54

Od: "paulik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na malowanie akrylami na materiale i haftowanie na tym. Daje niesamowity

witaj,
napisz koniecznie cos wiecej o tym malowaniu akrylami na materiale;
strasznie mnie to zainteresowalo :)

pozdrawiam
Paula /Szczecin/

1. Data: 2003-04-06 09:48:57

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
koniecznie muszę wiedziec cos na temat tego malowania,
wprawdzie maluje akrylami ale na papierze a wyszywam na kanwie jednak nawet
przez mysl mi nie przeszło połaczyc te dwie techniki.
Bardzo prosze podeslij kilka pomysłów na priva.
Pozdrawiam Marzena
zapraszam na moja stronkę
Marzena (Police)

marzena@_nospam_police.pl
przy odpowiadaniu usun zbedne [_nospam_]
---------
http://www.strony.wp.pl/wp/lacrima.m
---------
ICQ 151103574
---------

1. Data: 2003-04-06 10:14:06

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena <marzena@no_spam_police.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b6otie$79g$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
nawet
> przez mysl mi nie przeszło połaczyc te dwie techniki.
> Bardzo prosze podeslij kilka pomysłów na priva.

nie na zadnego PRIVA !!! wszyscy chca wiedziec :-)))

Mysle, (czy sie myle?), ze glownym problemem takiego haftu na malowanej
kanwie jest jej pranie.
Prosze, powiedzcie, ze sie myle ....:-)
Ilona

1. Data: 2003-04-07 07:42:35

Od: "Dagmara Strumińska" <s...@c...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie na zadnego PRIVA !!! wszyscy chca wiedziec :-)))

ok :)
po prostu zeskanuje przykladowy haft z malunkiem i przetlumacze artykul z
tej gazety o malowaniu
rysunek wrzuce do siebie na strone, a artykul raczej na liste
jakos niedlugo
dagmara

1. Data: 2003-04-07 08:24:22

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj znac najlepiej duzymi literami kiedy nastapi ten szczesliwy dzien
Pozdrowka Marzena

1. Data: 2003-04-07 10:53:42

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nazywam sie Dagmara Struminska i mieszkam w Gdansku.

:-)))
Witaj Strumyczku i tu :-)))

Pozdrawiam
Asia (od Hiobe - mastifki i Esty - filki) - pamietasz ;-) ?

Wzory szydełkowe
Pattern Viever
Prośby o wzory - czy OT???
Witam wszystkich, jestem nowa :)))