Wzory szydełkowe

1. Data: 2003-04-04 11:15:22

Temat: Wzory szydełkowe
Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc, szukam wzorów szydełkowych (sukienki, bluzki, swetry itp.)
oczywiście wraz ze schematami; może jakieś strony? będę bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam Iza.

1. Data: 2003-04-04 11:57:14

Temat: Re: Wzory szydełkowe
Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o pomoc, szukam wzorów szydełkowych (sukienki, bluzki, swetry itp.)
> oczywiście wraz ze schematami; może jakieś strony? będę bardzo wdzięczna.
> Pozdrawiam Iza.
tak na szybkiego, to CI podrzucam:
http://www.lionbrand.com/patterns/cms-easyBabySweate
r.html
http://www.lionbrand.com/patterns/ckc-mushroomCap.ht
ml
to są darmowe szydelkowe modele z kwietnia, w Free Patterns -> Crochet
znajdziesz też z poprzednich meisięcy.
tu jest różowa sukienka: http://www.medidit.com/files/free_patterns.html
może tu coś będzie, ale nie przeglądałam dokładnie:
http://www.thesmartyarns.com/project1.html
więcej narazie pod ręką nei mam, jak mi wejdą pod rękę to podrzucę :)
Miłego przeglądania
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

1. Data: 2003-04-04 12:21:22

Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>    ((o o))            Olsztyn
>   (..) ^ (..)
>   ('")__('")       jeśli chcesz do mnie napisać, wyrzuć NOSPAM z adresu

Dzięki szybką odpowiedź i za strony, problem polega na tym, że nie ma tam
schematów tylko opisy a te nie są moją mocną stroną, ale jeszcze raz dziękuję.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-04-04 12:38:07

Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki szybką odpowiedź i za strony, problem polega na tym, że nie ma tam
> schematów tylko opisy a te nie są moją mocną stroną, ale jeszcze raz
dziękuję.
no to 2 sztuki poszły na priv
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

1. Data: 2003-04-04 12:38:10

Od: "karolinka" <k...@i...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj tutaj http://www.petli.sitecity.ru/ są tam sweterki, serwetki.

pzdr

karolinka(in real: Monika, 3miasto)
karoli [at] interia.pl

1. Data: 2003-04-04 13:06:11

Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj tutaj http://www.petli.sitecity.ru/ są tam sweterki, serwetki.

> [...]

Dzięki, byłam już na tej stronie.Pozdrawiam I.

1. Data: 2003-04-04 13:38:28

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie dzis zakupilam na przecenionych gazetkach"Mała Diana"z lutego
br.swetry szydełkowe w rozmiarach 34-50.Skanowac?

Pusia a czasami Beata(Białystok)

1. Data: 2003-04-04 13:53:38

Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie dzis zakupilam na przecenionych gazetkach"Mała Diana"z lutego
> br.swetry szydełkowe w rozmiarach 34-50.Skanowac?
>
> Pusia a czasami Beata(Białystok)

Dziękuję, ale już kupiłam a nawet już noszę sweter ze strony 3, mam też
kwietniowy numer ale nic ciekawego w nim nie ma.
Pozdrawiam I.

1. Data: 2003-04-07 07:14:42

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie dzis zakupilam na przecenionych gazetkach"Mała Diana"z lutego
> br.swetry szydełkowe w rozmiarach 34-50.Skanowac?

Pewnie Pusiu !!! :-)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-07 07:16:03

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję, ale już kupiłam a nawet już noszę sweter ze strony 3, mam też
> kwietniowy numer ale nic ciekawego w nim nie ma.

A o jakie konkretnie Ci chodzi ? Jakies z malych elementow, czy bardziej,
badz mneij azurowe ?!?!

Pozdrawiam
Asia

Pattern Viever