xxx kartki z kwiatem

1. Data: 2003-04-04 18:27:06

Temat: xxx kartki z kwiatem
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardID=500
&ID=2473 jak w
temaciku

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=500
&id=2473&replyID=15076&s
tar=3&skin=skinid%5F500=&skinid%5F0=26 i schemaciki do nich

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

1. Data: 2003-04-04 18:44:16

Temat: Re: xxx kartki z kwiatem
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

&id=2473&replyID=15076&s
> tar=3&skin=skinid%5F500=&skinid%5F0=26 i schemaciki do nich

Link sie łamie na grupce buuuuu ale mozecie kliknac na tej stronie gdzie
obrazki kartek(pierwszy adresik) na samym dole przed tym duzym,bialym
prostokaten sa malutkie cyferki po lewej stronie [1] [2] [3] klikamy na [3]
i wyskocza nam wlasnie potrzebne schemaciki :)))

Pusia

1. Data: 2003-04-04 19:06:13

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatko a może jest do trgo jakaś rozpiska kolorystyczna?? Ja wiem ze jest
łatwo samemu dobrać ale dobrze by było mieć oryginalną :))

Magda

1. Data: 2003-04-04 19:33:27

Od: "Inga" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak Wy się w tych robaczkach rozpoznajecie, ja wogóle nic tam nie widzę, nie
mówiąc już o znalezieniu schematów. Doradźcie coś...
Inga
i...@t...pl

1. Data: 2003-04-04 19:49:01

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Beatko a może jest do trgo jakaś rozpiska kolorystyczna?? Ja wiem ze jest
> łatwo samemu dobrać ale dobrze by było mieć oryginalną :))

Kuraczek......nie ma,szukalam kilka razy,zawsze sa razem ze schemacikiem
:(((((albo zaklocenia albo zapomnieli,moze jutro cos sie zmieni.

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

1. Data: 2003-04-05 09:49:01

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Beatko!!!
Jestes wielka i niesamowita ja tylko wchodze i mam gotowe, no i oczywiście
ściągam.
Wdzięczna Ewa.

1. Data: 2003-04-06 15:56:03

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji linków do meilaodiy.com przekazanych przez Pusię (a czasami
Beatę) pogrzebałam w Sieci w temacie tzw. assisi embroidery, co bym nazwała
negatywem krzyżykowym, tzn. zahaftowujesz tło, a zostaje w środku biały
motyw.
Na stronie http://designsofjoy.com/patterns/0205.html jest przykład, ze
schematem. Prośba do Julki o uwzględnienie terminu w słowniczku i o
informację, gdzie znajdę (po polsku niestety) opis Holbein stich, bez
którego te assisi chyba się nie obędą. Dla zainteresowanych - mam kilka
wzorów i szukam przez google dalszych.
Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2003-04-06 16:25:41

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

J...@o...pl wrote:
> [...]
> informację, gdzie znajdę (po polsku niestety) opis Holbein stich, bez
> którego te assisi chyba się nie obędą. Dla zainteresowanych - mam kilka

assisi embroidery - to haft Asyż
Holbein stich - ścieg Holbeinów, o ile pamiętam, był kiedyś w Annie. Po
polsku o hafcie Asyż można jeszcze przeczytać w książce Sztuka haftu
autorstwa Eleonor van Zandt (Real Press 1995)
Na razie podrzucam link do kursu obrazkowego:

http://needlearts.dm.net/stitches/double-run.html

Ten ścieg to nic innego jak dwie fastrygi przeszyte w ten sposób, że
druga wypełnia przestrzenie, które były puste w pierwszej.

Miłego szycia :)
Julita

wzór czapeczki dla niemowlaka na drutach
Zapomniałam link
Prace naszej koleżanki
frywolitki
link xxx - proste wyraziste wzorki