ostatnie zdjęcie tej wiosny

21. Data: 2004-06-23 11:49:03

Temat: Re: ostatnie zdjęcie tej wiosny
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości..

> Wysiewaj, wysiewaj, a i nasiona zbieraj pilnie, nigdy nie wiadomo
> komu i kiedy się przydadzą :))) Szałwie w ogóle są cudne, a te
> dwie - po prostu oszałamiające.

Argentee masz blisko :)). Zbierałam w zeszłym roku nasiona i rozsyłałam, to
mogę i w tym.
Nie wiem tylko, czy wzeszły, bo nikt się nie odezwał w tej sprawie...

A sadziec czeka....i niebawem w tej donicy zakwitnie :).

Z pozdrowieniami, Maria ( z remontem w domu :( )

22. Data: 2004-06-23 15:47:34

Temat: Re: Odp: ostatnie zdjęcie tej wiosny
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:

> U mnie też będą ładnie rosły, a ile Kasiu on sobie mierzy wzrostu ten
> dzwonek?

Najdluzsza lodyzka z kwiatami ma ok 24 cm, najkrotsza 14 cm,

Pozdrawiam
Kaska

23. Data: 2004-06-23 17:00:53

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...pl> writes:

> Nie wiem tylko, czy wzeszły, bo nikt się nie odezwał w tej
> sprawie...

No, i ja mam zgryza, bo że od kogoś nasiona dostałem, to pamiętam, ale
od kogo -- tego już nie. Być może od Ciebie, Mario.

A jeśli chodzi o wschodzenie, to u mnie było tak: część wysiana
wczesną wiosną, od razu na parapet -- z tych coś skiełkowało, było
tego parę sztuk. Część nasion stratyfikowana w lodówce, coś koło 2, 3
tyg. -- z tej partii nie wzeszło nic.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Alojzy z miasta Wrocławia
Namawiał mnie i namawiał.

24. Data: 2004-06-23 17:36:47

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko"napisał w wiadomości

> No, i ja mam zgryza, bo że od kogoś nasiona dostałem, to pamiętam, ale
> od kogo -- tego już nie. Być może od Ciebie, Mario.

Mam Twój adres domowy, więc z pewnością Tobie też posłałam.
A o te wschody pytam ponieważ nie wiem, czy warto znowu dla kogoś zbierać
nasiona. Moje już właściwie przekwitły, to albo zetnę, albo zostawię na
nasiona.

Z pozdrowieniami, Maria

25. Data: 2004-06-23 19:52:19

Od: "Teresa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:uk6xy8sf1.fsf@sapijaszko.net...

> :-). Muszkatołową wysieję, jak tylko
> nasiona zawiąże.

,nabyłam ją kilka lat temu w szkółce i tam nie wiedziano jak się nazywa ,w
starym atlasie ta roślinka była pod tą nazwą .Duże omszone liście ,miękkie w
dotyku ,kwitnie właśnie teraz, na biało podobnie do pokszywy.Wysiałam ją
zaraz po kwitnieniu i wszystkie nasionka wykiełkowały ,żimę spędziły na
dworze przykryte lekko liśćmi .
Pozdrawia Teresa

26. Data: 2004-06-24 08:50:06

Od: Anna Kowalska <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Jun 2004 13:49:03 +0200, "Maria Maci?g"
<m...@N...pl> wrote:

>Argentee masz blisko :)). Zbierałam w zeszłym roku nasiona i rozsyłałam, to
>mogę i w tym.

Ależ po co od razu wysyłać? Skoro to tak blisko, no i skoro inne
skarby czekają na odbiór... ;)))
Chcę powiedzieć, że zamierzam się tym sposobem ponownie wprosić
:), tylko może niech ten remont minie i pora się zrobi stosowna.

Mario, z ulgą mogę powiedzieć, że przeżyło wszystko co
podarowałaś, najbardziej obawiałam się o miskanta, bo zwiądł był
po posadzeniu, ale już puszcza nowe pędy i ma się dobrze. Inne
rośliny nie odchorowały tak przesadzania i radują nasze oczy :)
a tiarella zaczyna wypuszczać długaśne rozłogi; nie wiedziałam,
że ona z tych, co pełazją :)

Pozdrawiam,
Anka :)

27. Data: 2004-06-24 09:12:41

Od: Anna Kowalska <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2004-06-24 09:32:29

Od: Anna Kowalska <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2004-06-24 13:43:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kowalska" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Chcę powiedzieć, że zamierzam się tym sposobem ponownie wprosić
> :), tylko może niech ten remont minie i pora się zrobi stosowna.

Czy mozna prosic o zaniechania kodowania w Unikodzie?
Tego sie nie da przeczytac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

30. Data: 2004-06-24 15:05:13

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości ....

> Czy mozna prosic o zaniechania kodowania w Unikodzie?
> Tego sie nie da przeczytac.

Nie widzę postu, na który Michale odpowiadasz :-(. Czy to do mnie z tym złym
kodowaniem
Od tego stukania, cięcia itd... widać wysiadło mi nie tylko myślenie, ale i
oczy :-(((.

Z pozdrowieniami, Maria

zakładam ogród
filtracja oczka