ostnica

1. Data: 2004-06-05 10:19:26

Temat: ostnica
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaczela sie wyklaszac Stipa capillata
Kurcze, jaka ona jest piekna
Pozdrawiam Zielka

2. Data: 2004-06-05 10:50:43

Temat: Re: ostnica
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0b00.0000129e.40c19e2d@newsgate.onet.pl Zielka
<z...@o...pl> napisał(a):

> zaczela sie wyklaszac Stipa capillata
> Kurcze, jaka ona jest piekna

Hejka. Czy to o nią chodzi? ;-) "50-100 cm magas bokros tövű
fűféle. Levelei keskenyek, 1 mm szélesek, lemeze begöngyölt, a
nyelvecske árszerűen kihegyesedő. A bugát a felső levél hüvelye fogja
körül, a pelyvák háromerűek, rövid szálkájúak. Toklásza 10-12 mm,
szálkája 10-20 mm hosszú, érdes, de nem tollas, felső része később
erősen csavarodott. Szemtermése 10-12 mm hosszú, könnyen az állatok
bőre alá fúródik."
Pozdrawiam bratankowo Ja...cki

3. Data: 2004-06-05 11:33:25

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> zaczela sie wyklaszac Stipa capillata
> Kurcze, jaka ona jest piekna

Z pewną nieśmiałością taką....Może kilka nasionek uda Ci się zebrać?:-)

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2004-06-05 12:29:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-06-05 15:11:26

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z pozdrowieniami, Maria
>
> W ubieglym roku zebralam ale nie skielkowalo ani jedno. Zbiore i w tym roku,
moze beda lepsze a moze ja cos robie nie tak.
Oczywiscie nasionka chetnie Ci wysle.
Pozdrawiam Zielka

6. Data: 2004-06-05 16:04:20

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze beda lepsze a moze ja cos robie nie tak.
> Oczywiscie nasionka chetnie Ci wysle.

Bardzo dziękuję, mogę się wymienić na inną. A sama Ci się nie wysiewa? Bo
moja dała trochę siewek.

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2004-06-05 16:23:38

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> Bardzo dziękuję, mogę się wymienić na inną. A sama Ci się nie wysiewa? Bo
> moja dała trochę siewek.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Mam ja dopiero drugi rok, w ubieglym roku miala 3 klosy, zebralam wszystkie
nasiona. W tym roku bedzie miala ponad 20 klosow, moze sprobowac troche
zostawic aby sie rozsiala?
A jaka masz ostnice?
Pozdrawiam Zielka

8. Data: 2004-06-05 16:27:24

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szálkája 10-20 mm hosszú, érdes, de nem tollas, felső része később
> erősen csavarodott. Szemtermése 10-12 mm hosszú, könnyen az állatok

i wszystko jasne.....
ale zdjecia jakies takie, trawa jest naprawde piekna
Pozdrawiam Zielka

9. Data: 2004-06-05 17:56:00

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wszystkie
> nasiona. W tym roku bedzie miala ponad 20 klosow, moze sprobowac troche

mnie troszeczkę skapnie
Mój sposób na uzyskanie nowych siewek to żeby same się wysiały tylko żeby na
wiosnę nie wchodzić z łopatą trzeba delikatnie gracką w tym roku znalazłam
siewkę hibiskusa sam się wysial nie mówiąc o wysiewaniu się dyptanów do
podziału jak znalazl

10. Data: 2004-06-05 18:29:42

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c9t1ki$lt5$1@nemesis.news.tpi.pl Teresa
<t...@o...pl> napisał(a):
> [...]

Hejka. Kto i co wysłał z serwisu Onet Niusy, bo mi się pomylilo.
:-(
Pozdrawiam niewyraźnie Ja...cki

jak to roslina?
cebulki kwiatow?